Äta obegränsat? |
<< < (13/16) > >> |
Ekub: Citat från: kwidell skrivet 2010.06.30 - 06:53:57 Ja det kan mycket väl ha med det att göra. :nod-yes: :lol: lchf, eller klimakteriet?! :crazy: Känns lite tidigt innan 30 med klimakterie, men har ju hänt andra så :max-shock: |
kwidell: :lmao: :lmao: nej jag menade att det kan ha med LCHF att göra! :lick: även jag blev extremt varm i början. sen vinter nummer två blev jag kall i stället... troligen pga att 25 kilo "isolering" var borta! :flirting: |
Ekub: tänkte väl :lick: 25 kg minus på isoleringssidan är inte dåligt!! Riktigt duktigt!! :flowers: |
kwidell: :throw_flowers: tackar så mycket! :inlove: ... har minst 25 kilo isolering till som jag vill ha väck!.. :nod-yes: men det är svårare!.. står still numera.. :so_mad: å andra sidan så har jag ju inte gått upp nämnvärt heller! :tongue: så det är ju positivt!.. men jag får helt enkelt börja köra lite striktare igen. orken har bara inte riktigt funnits till det.. :redface: |
Ekub: Vet precis vad du menar! Jag har också fastnat, har inte gått upp nämnvärt men orkar heller inte ta mig i kragen och skärpa mig. Fast att det hade varit skönt att bli av me det sista späcket. Jag är en riktig glassfantast om somrarna (vintrarna med fast mer på sommaren) så är svårt att gå ner då :smack_head: För att inte tala om jordgubbar med mjölk och grädde :drool: Jag tror det är lättare mot hösten att sätta sig ner och äta riktigt fet mat. Jag känner mig inte särskilt ofta sugen på massa fett på sommaren, det tar nästan lite emot. :thumbdown: |
Navigering |
Meddelandeindex |
Nästa sida |
Föregående sida |