Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2019.08.24 - 03:14:10 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3 4 ... 29   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Braiga nätbukter, alla kategorier  (läst 82071 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 62

Antal inlägg: 30806

Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2011.10.03 - 20:15:20 »

Jaa! Det är den jag vill ha också! Jag kom ihåg fel.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU! | Fat is the new thin.
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Corny

Smörklickar: 24

Antal inlägg: 2558

« Svara #16 skrivet: 2011.10.03 - 20:37:36 »

Det är helt ok om vi båda köper varsin. Det är inte direkt så att vi bor i närheten av varandra!  :lmao:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Tina

Smörklickar: 22

Antal inlägg: 2830

« Svara #17 skrivet: 2011.10.04 - 11:12:59 »

Fast hunden vore nog den mest passande för min del, äh jag vill ha alla, en för varje dag i veckan  :lol:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2011.10.04 - 20:29:47 »

Det här är kanske mest för freaks. Jag ville ha ett par vanliga snusnäsdukar, men visste inte var jag skulle få tag på dem i stan. Så jag googlade och då hittade jag Basker-Bosse. :biggrin1:

De säljer typ baskrar och kepsar och lite halsdukar. Det är fraktfritt om man betalar med kort. Skickar med vanlig post.

https://baskerbosse.nordicshops.com/product.html/snusnasduk?category_id=14
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU! | Fat is the new thin.
kwidell

Smörklickar: 29

Antal inlägg: 4160

Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2011.10.04 - 21:29:03 »

:thumbsup: hahaha Jag fastnadfe också för Ugglan!  :inlove: den var ju verkligen ursöt! påminner om de där gammla Fablerna.. "Ifablernas värld" ni vet...  :lol:

Basker Bosse... humm... störtskönt namn!.. kommer bara osökt att tänka på en skech med galenskaparna..

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=foj9TYpWAlU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=foj9TYpWAlU</a>

:laugh:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2011.10.04 - 21:36:36 »

Ja jäklar... Det måste ju vara därifrån de fått namnet!  :lol1:

Jag köpte ivf 2 snusisar och en prickig bumullssjal, så får vi väl se om de skickar så snabbt som de säger. Jag är så himla känslig för drag och blir lätt kall i nacken där jag sitter. Hittade en gammal snusnäsduk som jag tog på mig på kul och då insåg jag ju hur skönt det var. Skyddar mot draget utan att bli svettigt liksom. Men den kan ju behöva tvättas ibland.  :whink:
Loggat

Ninnan
Superhuman

Smörklickar: 16

Antal inlägg: 2504

« Svara #21 skrivet: 2011.10.04 - 22:16:11 »

lite kitt till fönsterna.. ?   :loony:
Loggat
kwidell

Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2011.10.05 - 03:16:07 »

:lol: ja det där med snusnäsduk är inte fel.. själv har jag snöat in på scarves i alla olika färger och mönster.. som en halsduk fast i andra material liksom.. snygga att bära, sätter piff på alla kläder OCH är bra mot drag och elände!  :thumbsup:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #23 skrivet: 2011.10.05 - 08:21:43 »

Vad bra att du lade upp den, annars hade jag gjort det. Min 12årige son kan nästan halva utantill.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #24 skrivet: 2011.10.05 - 09:31:24 »

Baskersajten eller Galenskaparna?  :whink:
Loggat

kwidell

Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2011.10.06 - 01:54:50 »

:lmao: jag är inte förvånad!.. "Bänd bort bentlyn! bänd bort bentlyn! brölade baskerbosse besatt!..." "båda beundrarinnorna bantade bort brösten" ...  jag menar... hur har man ens komigt på idén till något så härligt!?  :lmao: ... såg denna "Live" för övrigt... den var med i "Grisen i Säcken" showen..  :lol: skrattade så jag grät!  :laugh: :flirting:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #26 skrivet: 2011.10.06 - 07:34:02 »

Jag fick mail från dem, undertecknat av Bosse själv. Verkar som han verkligen heter Bosse.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #27 skrivet: 2011.10.06 - 17:07:02 »

Jag fick grejerna idag. Jag la till dem däruppe även om sortimentet är lite speciellt. Jag tyckte det var både billigt och snabbt. Man vet aldrig när man kan behöva en basker.  :tongue:
Loggat

kwidell

Hemsida
« Svara #28 skrivet: 2011.10.14 - 02:38:00 »

:lmao: :thumbsup: sant!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #29 skrivet: 2012.03.28 - 11:27:43 »

Fick mail från Bio-Tech Pharmacal. Stämmer det nedanstående kan jag verkligen rekommendera dem. Låga priser, snabb och billig frakt. Snabb och personlig support. Tullen är ju alltid en risk när man handlar från US, men köper man inte för så mycket så tror jag inte risken är stor. Vi är ju flera här som köpt D från dem och det har gått bra. Själv har jag hunnit handla två gånger.

Dessutom är jag den enda person doc hört talas om som fått upp sina D-värden till mitten av intervallet som anges på provsvaret man får hos doktorn. Jag tycker det visar att det är potenta grejer man får. :whink:

Bio-Tech Pharmacal has always been committed to manufacturing quality products and providing superior customer service.  We realize that our website has not been providing the level of service you expect, so we have been busy making improvements.

Here are a few of the new features:

-Improved, more efficient checkout

-New order status and tracking features

-International ordering

-New product descriptions

We would like to invite you to see the improvements for yourself.  Just go to http://www.biotechpharmacal.com/.  For security, your account information has not been moved from our previous site, so it will be necessary to re-register to complete the checkout process.  Use the following promotional code to receive free shipping on all domestic orders using USPS Priority Mail as the shipping method: Free Shipping

For look forward to serving you!

Customer Service Team
Loggat

Sidor: 1 [2] 3 4 ... 29   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.107 sekunder med 23 databasfrågor.