Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.29 - 16:44:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Styrketräning  (läst 105061 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #30 skrivet: 2011.02.09 - 01:53:22 »

 :clapgrin:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #31 skrivet: 2011.02.09 - 13:45:35 »

Vad har du för typ av balansbräda? En rund platta på en halv boll?

Ja, fast den är snäll, för den har en liten grop i botten. Så om man hittar centrum när man står får man lite hjälp. Jag har en till, utan den lilla gropen, den är skitsvår att stå på. Kräver all koncentration.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #32 skrivet: 2011.02.09 - 15:44:49 »

Var hittar man en sådan balanspryl? Testade gymmets ena idag och trivdes bra med bristen på balans....  :smack_head:
Kände att jag skulle behöva träna upp den lite, ja... :blob:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #33 skrivet: 2011.02.09 - 15:48:26 »

Jag fick den med ngn tidningsprenumeration ngn gång för många år sedan. Dålig hjälp för dig tyvärr.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #34 skrivet: 2011.02.09 - 16:18:11 »

Jag fick den med ngn tidningsprenumeration ngn gång för många år sedan. Dålig hjälp för dig tyvärr.
Attans oxå.... :smack:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #35 skrivet: 2011.02.09 - 16:40:51 »

Sådana har vi på gymet, får ta med tandborsten  :lol1: Skulle dit idag, men har av ngn outgrundlig anledning klämt en påse bullar så kanske får avstå om jag inte vill ha rubriker i lokaltidningen. "Gasläcka fortfarande inte lokaliserad".
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #36 skrivet: 2011.02.09 - 16:54:28 »

Ja fy! Har en sån utan grop och jag har aldrig kunnat använda den.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #37 skrivet: 2011.02.09 - 19:36:50 »

Ja fy! Har en sån utan grop och jag har aldrig kunnat använda den.
   :wave: :wave: :worshippy:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #38 skrivet: 2011.02.09 - 20:38:10 »

Va? Vad är du till dig över?  :blink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #39 skrivet: 2011.02.09 - 21:46:15 »

Jag har en - ser ut som en LP-skiva. Ingen grop under. Jag använde den en del, men troligen har jag rätt bra balans - eller styrka i fotlederna som jag fortfarande hävdar att det mest handlar om.
Har ridit mycket som ung, så det sitter väl i. Jag brukar stå på ett ben i mitten eller med båda fötterna nära mitten. Det är ,est sport.

Nu har Vera (7 år) den ibland.

http://www.stadium.se/sport/traning/traningsutrustning/032605/casall-balance-board
http://www.balansplatta.se/ (gå ner lite på sidan)
http://www.kelkoo.se/ss-balansplatta.html
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #40 skrivet: 2011.02.09 - 21:48:26 »

Va? Vad är du till dig över?  :blink:
Nja, tänkte bara, om du har en sån där och inte behöver den kan jag få köpa den av dig? :flowers: :wave:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #41 skrivet: 2011.02.09 - 23:02:53 »

Jaså! Men säg det då!  :laugh:

Nja, jag vet inte. Jag kanske kan använda den en dag. Jag tror ivf att det blir billigare för dig att gå till en sportaffär och köpa en. De är inte dyra men den är ganska tung och skrymmande att skicka på posten.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #42 skrivet: 2011.02.10 - 06:49:49 »

Åh, det betyder att jag måste ta mig dit också...vet du hur länge sedan jag var i sådan affär??? Måste ha varit direkt efter snöstormen -95. Då köpte jag ett par termobyxor  :biggrin1:
Ja ja, jag har nog sett en sådan affär på väg in till centralorten, dags att den får sig ett litet besök då  :lol:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #43 skrivet: 2011.02.10 - 06:52:32 »

Du fick ju ett par länkar av mig också, vet inte om de går att köpa på nätet...
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #44 skrivet: 2011.02.10 - 08:12:31 »

Aha, ok, missade det :redface: Ska kolla!
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sidor: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544