hemul
|
|
« Svara #30 skrivet: 2011.02.09 - 01:53:22 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #31 skrivet: 2011.02.09 - 13:45:35 » |
|
Vad har du för typ av balansbräda? En rund platta på en halv boll?
Ja, fast den är snäll, för den har en liten grop i botten. Så om man hittar centrum när man står får man lite hjälp. Jag har en till, utan den lilla gropen, den är skitsvår att stå på. Kräver all koncentration.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #32 skrivet: 2011.02.09 - 15:44:49 » |
|
Var hittar man en sådan balanspryl? Testade gymmets ena idag och trivdes bra med bristen på balans.... Kände att jag skulle behöva träna upp den lite, ja...
|
|
|
Loggat
|
Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #33 skrivet: 2011.02.09 - 15:48:26 » |
|
Jag fick den med ngn tidningsprenumeration ngn gång för många år sedan. Dålig hjälp för dig tyvärr.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #34 skrivet: 2011.02.09 - 16:18:11 » |
|
Jag fick den med ngn tidningsprenumeration ngn gång för många år sedan. Dålig hjälp för dig tyvärr.
Attans oxå....
|
|
|
Loggat
|
Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
|
|
|
Ekub
|
|
« Svara #35 skrivet: 2011.02.09 - 16:40:51 » |
|
Sådana har vi på gymet, får ta med tandborsten Skulle dit idag, men har av ngn outgrundlig anledning klämt en påse bullar så kanske får avstå om jag inte vill ha rubriker i lokaltidningen. "Gasläcka fortfarande inte lokaliserad".
|
|
|
Loggat
|
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #36 skrivet: 2011.02.09 - 16:54:28 » |
|
Ja fy! Har en sån utan grop och jag har aldrig kunnat använda den.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #37 skrivet: 2011.02.09 - 19:36:50 » |
|
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #38 skrivet: 2011.02.09 - 20:38:10 » |
|
Va? Vad är du till dig över?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #40 skrivet: 2011.02.09 - 21:48:26 » |
|
Va? Vad är du till dig över? Nja, tänkte bara, om du har en sån där och inte behöver den kan jag få köpa den av dig?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #41 skrivet: 2011.02.09 - 23:02:53 » |
|
Jaså! Men säg det då! Nja, jag vet inte. Jag kanske kan använda den en dag. Jag tror ivf att det blir billigare för dig att gå till en sportaffär och köpa en. De är inte dyra men den är ganska tung och skrymmande att skicka på posten.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #42 skrivet: 2011.02.10 - 06:49:49 » |
|
Åh, det betyder att jag måste ta mig dit också...vet du hur länge sedan jag var i sådan affär??? Måste ha varit direkt efter snöstormen -95. Då köpte jag ett par termobyxor Ja ja, jag har nog sett en sådan affär på väg in till centralorten, dags att den får sig ett litet besök då
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
/LO
|
|
« Svara #43 skrivet: 2011.02.10 - 06:52:32 » |
|
Du fick ju ett par länkar av mig också, vet inte om de går att köpa på nätet...
|
|
|
Loggat
|
LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
|
|
|
moncaponca
|
|
« Svara #44 skrivet: 2011.02.10 - 08:12:31 » |
|
Aha, ok, missade det Ska kolla!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|