Tack! Jag är inte så bra på cookies och det är svårt att kolla för jag måste leta reda på kakan och deleta den hela tiden.
Jag tar och lägger in bilden i första inlägget så att ni kan få ert lystmäte av mina sexiga fötter.
Så jäkla krångligt som det var att ta den så ska den banne mig användas! Jag var tvungen att ta fram stativ för jag hann inte rikta in kameran på frihand innan vågen stängde av sig. Det var jobbigt som sjutton yrvaken och groggy som jag var. Tordes ju inte ens dricka vatten ju!
Mynlen, mest glad är jag för det verkar som om det har kommit igång igen. Hur som känns det som det värsta är över nu. Nu blir det utförsbacke!
Jag tror inte att det kommer att gå fortare, men jag tror att jag kommer att märka av förlorade kilon mer. Jag minns ju hur det var på väg upp. Vartefter man blev fetare fick man lägga av med saker som man inte orkade längre. Ungefär här hade jag lagt av med allting utom korta promenader. Nu ser jag fram emot att kunna återuppta lite mer avancerade aktiviteter igen vartefter kilona förvinner.