Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.28 - 07:16:03 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 463   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 1832626 gånger)
0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1395 skrivet: 2011.07.02 - 16:42:06 »

 :tongue:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1396 skrivet: 2011.07.02 - 23:15:50 »

 :laugh: Har du rätt i Sorla!!  :thumbsup: fortsätter hemulen på detta viset kan hon snart ge den däringa Slatan på nöten!  :flirting: :lol:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1397 skrivet: 2011.07.02 - 23:31:17 »

Den där hemulen har druckit rödtjut i värmen och väger drygt 2 kg mer än i morse. Det lär nog inte gå bort över natten nä.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1398 skrivet: 2011.07.03 - 01:15:35 »

 :lmao: nää men kanske till i övermorgon!  :flirting:  :borracho:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1399 skrivet: 2011.07.03 - 09:17:31 »

Det gick faktiskt bort. Inte vaknade jag och kissade heller.  :huuh:

Så, på fettfronten intet nytt sedan månadsvägningen.

Veckovägning 55

Veckans resultat: -0.7 kg
Nu: -23.6 kg (103.9  kg)
Hittills i år: 9.8 kg
Totalt: 32.1 kg
http://fetbobba.net/hemul/vikt.html
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1400 skrivet: 2011.07.03 - 09:49:32 »

Hepphepphepp! Det är ju snart dags för fest igen! Ska du pricka exakt 10 kilo ner i år, eller går du lite över? Jag tippar att du landar på 10,5 nästa vägning.  :cheerleader:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1401 skrivet: 2011.07.03 - 10:08:20 »

I år hoppas jag att det blir en hel del över 10.  :tongue:

Jo, jag tror faktiskt att det går bättre igen. Trots att det var ett litet plus förra  veckan har veckosnittet för senaste månaden legat över 0.5 igen senaste veckorna. Törs man hoppas att det ska fortsätta tro?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1402 skrivet: 2011.07.03 - 10:14:41 »

 :nod-yes: Det törs man.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1403 skrivet: 2011.07.03 - 10:58:10 »

Jag tror på det  :thumbsup: och på dig! :nod-yes:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1404 skrivet: 2011.07.03 - 11:11:30 »

Jag törs nog inte riktigt det, men jag är glad så länge det varar.  :whink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1405 skrivet: 2011.07.03 - 14:39:53 »

Men 10 kilo bort på dryga halvåret. Det är RESPEKT.  :worshippy:  Snabbare ska det definitivt inte gå. Du vill ju inte få kängurumage överallt. Skinnet och musklarna måste få en chans att hänga med. Du är superbra tycker jag.  :inlove:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1406 skrivet: 2011.07.03 - 14:53:54 »

Kängurumage har jag redan och musklerna är det inget fel på (längre). 

Jag tycker ju inte jag känner så himla mycket av viktnedgången, mer än att jag är smidigare. Men idag har jag städat toan ordentligt. Det brukar ta knäcken på mig att stå framåtböjd och torka kaklet ända ner, så jag brukar fuska med en sån där golvmopp med fibertrasa.  Trångt och bökigt är det också. Men idag var det inte alls så jobbigt att handtorka. Gjorde det så klart i ett par omgångar, men jag fick inga men och är inte slut i kroppen som det brukar vara.  :smile:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1407 skrivet: 2011.07.03 - 14:57:35 »

Det håller på att arta sig riktigt bra då. Du kanske borde börja mäta med måttband också. Det vet du ju att muskler väger mer än fett. Och är mindre i vägen när man ska böja sig.  :nod-yes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1408 skrivet: 2011.07.03 - 15:16:42 »

Känns inte som om det är nån idé när jag inte gjorde det från början. Magen är fortfarande jättestor, men nog krymper den. Jag får korta resårerna i joggingbrallorna titt som tätt. Om det är olika brallor eller om jag kortat flera gånger vet jag inte, antagligen lite av varje. Och jag kan ju ha brallor som jag tror jag hade i slutet på 90-talet och skjortor jag köpt på postorder och inte orkat returnera när de varit för små. Skjortorna jag var så glad att jag fick tag i stora nog förra sommarn är för stora nu. Jag har dem ändå, men snyggt är det inte och risk för att bli lite oanständigt för de har sån där jäkla V-ringning som jag hatar (postorderkläder för feta...).  :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1409 skrivet: 2011.07.03 - 15:52:05 »

Jamen, du ska ju gå ner mera. Du kan ju mäta från nu. Så får du sporre om du hamnar på en platå igen. Då ser du att du formas om, fastän det inte syns så mycket på vågen. Ännu roligare sen när du har kommit ännu längre i din metamorfos och du är ännu mera aktiv.  :nod-yes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 463   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544