Han drejar ju snoppar!
Men vem är han? Aldrig sett karln förut och känner inte igen namnet heller.
Förra På spåret-programledaren Och han är helt hopplös, för snopparna går ju av!
Tack berittis! Väntar otåligt på att få hämta dem och se hur de ser ut efter bränningen.
Vad läskigt med sonen! Gick det bra? Kommer näsan att bli fin igen?
Men vad fina grejer du gjort! Jag har bara provat en gång efter skolan och jag lyckades inte göra en enda lyckad grej. I skolan tyckte jag det var kul och försökte få pappa att göra en drejskiva till mig. Minns inte varför det inte blev av.
Beträffande ditt jobbande. Sänk standarden. Det låter hårt, men om du inte gör det frivilligt nu kommer du att tvingas göra det senare när du inte orkar längre. Det fattar du va? Är det inte bättre att gå ner i arbetstid nu och kunna använda tiden kreativt än att tvingas till sjukskrivning och till slut kanske förtidspension senare och inte ha orken att gör något?
Det var jätte svårt i början. Men precis på slutet tyckte jag att jag fick till snitsen, och då gick det fort. Men som sagt, jag fick hjälp med starten på alla. För det är verkligen supersvårt att centrera leran på drejskivan.
Sonens näsa blir nog aldrig vad den en gång var. Men han ser ändå fin ut. Lite karaktär. Framför allt tror jag att den fungerar att andas igenom nu. Han blödde ju som en kalv efter olyckan. Så först var de tvungna att få stopp på det. Det gick inte så bra. När vi trodde att allt var stoppat började det igen. De pillade upp 3 meter tunn smal gasbinda i vardera näsborre. Indränkt med antibiotika och någon sorts olja. Och de etsade på 2 eller 3 ställen i näsan och undersökte så ingen slemhinna var allvarligt skadad. Det kan bli brock, och då måste det opereras akut. Men det var lugnt i alla fall. Men sen fick vi åka tillbaka dagen efter i alla fall för han fortsatte blöda. Och då pressade de in ännu mer gasbinda så näsan kändes som den skulle spricka, klagade sonen. Men sedan avtog i alla fall näsblodet. Och på torsdagen fick vi åka till Huddinge för i Solna hade de ingen ledig tid, för att räta upp nosen på honom. Det var då läkaren upptäckte att det var brutet på massa ställen och brosket längst ut i den mjuka delen av nästippen var också skadad. Och den går inte att räta ut. Så han är lite bredare och har mer knix på näsbenet nu än förut. Vi får se hur slutresultatet bli om några veckor. Det tar en vecka att läka det första, och sedan ytterligare 5 eller 6 veckor till det är helt läkt. Om det är krossat återstår väl att se om näsan hänger ihop när det ska ha läkt klart. Den var tydligen väldigt lättmobiliserad just för att det var så trasigt.
Och beträffande standarden. Ja, jag försöker sänka min standard. Men så länge det inte är jag som bränner pengarna är det svårt. Trots att jag försöker påverka familjen att hålla igen, verkar det inte gå fram riktigt.