Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.08 - 00:22:37 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1064954 gånger)
0 Medlemmar och 12 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2415 skrivet: 2013.06.13 - 20:13:36 »

Näe! Det är jättekul! Du missar en av livets höjdpunkter! :fatangel:

Yeah! Sure!  :rolleyes:

Tack Ary!  :smooch: Jag kommer för övrigt inte i mina nyaste byxor. De är får trånga. Så det har varit värre, Hemul.  :flirting:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2416 skrivet: 2013.06.13 - 20:22:10 »

Köpte du byxor efter att ha varit sjuk och gick upp till normalvikt sedan?  :smack_head:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2417 skrivet: 2013.06.13 - 20:31:10 »

Nä, verkligen inte!  :nonono: Jag har ju inte köpt braller sen förra året typ. Eller förrförra kanske. Nu får jag ha ännu äldre braller som jag kunde ha innan dess. Jag provade en annan förebyggande mot migrän och den tappade jag massa vikt av. Det var därför jag var så himmelens tunn då.  :badtongue:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2418 skrivet: 2013.06.13 - 20:45:48 »

Ja det måste du ju ha varit för du ser ju smal ut nu..... :whistle: Så det kanske inte ens är ett mål att komma i de där byxorna?
Loggat
Ninnan
Superhuman
*******

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 2504


« Svara #2419 skrivet: 2013.06.13 - 23:34:37 »

Sorla är två personer, vad jag kan se..  :shock:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2420 skrivet: 2013.06.14 - 06:23:15 »

Nähä! Det är vi inte alls!!!


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2421 skrivet: 2013.06.14 - 09:05:22 »

 :lulz:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2422 skrivet: 2013.06.17 - 08:04:52 »

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat riktiga odlingsbäddar. Rabarbern har fått flytta dit. Och så har jag köpt en blåbär. Den ska visst vara självfertil. Återstår att se. Mynta, timjan och gräslök fick flytta dit också. Och så ska jag få jordubbsplantor direktimporterade från Finland.




Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2423 skrivet: 2013.06.17 - 08:47:37 »

Verkar praktiskt med upphöjda bäddar så där.  :nod-yes:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2424 skrivet: 2013.06.17 - 09:35:51 »

Ja, särskilt som marken bara består av makadam. Du ser hur gräsmattan redan gulnar, trots alla regn. Skulle jag vilja ha samma yta att odla på som lådorna ger skulle jag få gräva bort tonvis med byggavfall.


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2425 skrivet: 2013.06.17 - 09:43:36 »

Det är likadant här. Vi la ny gräsmatta för jättelängesen och jag var med. Det spreds ut någon cm jord direkt på grus och sen las gräsplattorna ut. Gräsmattan har sett ut som fan hela tiden. Man behöver inte vara trädgårdsexpert för att förstå varför.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ninnan
Superhuman
*******

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 2504


« Svara #2426 skrivet: 2013.06.18 - 23:41:47 »

Nähä! Det är vi inte alls!!!


"vi"??  :pippi:
Loggat
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2427 skrivet: 2013.06.19 - 05:57:21 »

jag tolkar detta vi som öh.. gruppen människor som bor runtom i lägenheter? alltså alla som kan ha nytta av den gräsmattan?
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2428 skrivet: 2013.06.19 - 06:43:49 »

Haha, nä "vi" är jag och Sorla och handlar om ett tidigare ämne än lådor och torrt gräs. ;-)


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2429 skrivet: 2013.06.19 - 09:01:58 »

Hon kanske citerade fel och menade det jag sa? Jag sa också "vi". I så fall var det rätt gissat.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544