Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.08 - 00:24:15 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1064959 gånger)
0 Medlemmar och 17 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2400 skrivet: 2013.05.28 - 14:42:51 »

Hur är det efter graviditet då? Sånt vet väl inte jag!

Posted from my phatPhone using Tapatalk
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2401 skrivet: 2013.05.28 - 16:17:43 »

Inga muskler såklart! Eller, typ för långa i alla fall. Mina är inte för långa, men för svaga.


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2402 skrivet: 2013.05.28 - 19:08:29 »

något som ofta är efter graviditet är att musklerna "glappar" på framsidan. och det gör att dom har svårare att spänna sig. Eller något sånt var det .
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2403 skrivet: 2013.05.28 - 20:34:18 »

Det är mycket som kan glappa efter en förlossning. :-)


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2404 skrivet: 2013.05.28 - 21:22:51 »

Jag avhöll mig faktsikt från att säga det.  :lol:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2405 skrivet: 2013.06.10 - 12:07:45 »

Hej o hå!  :wave:

Åska igår och migrändag idag. Eller...snarare dagen efter migränkväll/natt. Ska iväg till naprapaten och räta ut ryggraden och nacken i eftermiddag och det ska bli jäkligt skönt. Tror inte att åskan igår är ensamt ansvarig för migränen. Hoppas han inte tycker det är för mycket snett som ska rättas till, så vi hinner jobba med lite hals och magmuskler också. Jag vill köra Red Cord träning.

Tänkte jag skulle berätta lite om vad som har hållit mig härifrån så långe. Men jag orkar faktiskt inte det idag. Eg är det inte värre än att det har varit fullt upp med att börja jobba igen och så allt med vardagen och lite till eftersom det är avslutningar och uppvisningar och allt sånt. Så. Där blev det en redogörelse i alla fall. Fast lite ostrukturerad.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2406 skrivet: 2013.06.10 - 12:28:51 »

Nähä, skit i oss bara. Har du slutat med den där grejen när du hängde i ett snöre?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2407 skrivet: 2013.06.10 - 12:49:18 »

Det skulle inte falla mig in! Ni är ständigt i mina tankar.  :nod-yes:

Jo, snörträningen var ju bara en period till jag hade fått styr på mucklerna. Nu är det dags för en ny omgång.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2408 skrivet: 2013.06.13 - 16:04:33 »

Precis när man har kommit igång med träningen igen. Vad händer då? Jo, det blir sommar och den organiserade träningen på jobbet gör säsongsuppehåll. :-(

Nåväl. Nysvettig och grann.




Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2409 skrivet: 2013.06.13 - 16:26:25 »

Var är din hästsvans?  :max-shock:

Du ser ju skitsmal och äckligt vältränad ut! Du har ju muksler, som min lille granne säger.  :fork_off:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2410 skrivet: 2013.06.13 - 17:12:05 »

Den rök för ett par år sen. Hade för mycket trassel med hårbotten och var tvungen att tvätta varje dag. Kli och klibb. Usch! Det här är skönare.

Jag vet, jag är en smalis. Det har aldrig varit en hemlighet. Får jag vara med ändå? Ser kanske lite musklig ut. Men det är inte mycket i dem. Jag är skitklen.    Nu är jag totalt slut. Hoppas jag piggar på mig till jag ska av pendeln.


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2411 skrivet: 2013.06.13 - 18:14:13 »

Du måste svulla så du blir lite tjock!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2412 skrivet: 2013.06.13 - 18:21:02 »

Nä. Det verkar så jobbigt att sluta vara tjock.


Skickat från min telefon.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2413 skrivet: 2013.06.13 - 18:55:22 »

Näe! Det är jättekul! Du missar en av livets höjdpunkter! :fatangel:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #2414 skrivet: 2013.06.13 - 20:04:56 »

Nu ska vi inte mobbas för folk är smala!  :lulz: Tycker förresten att du ser lite lagom normalmusklig ut.  :smile:

Vad gäller höjdpunkter så kommer de bara när man kommer i kläder man inte kommit i på flera år, och de kunde jag varit utan om jag hållit mig smal. Öh bortsett från att jag inte varit smal sedan puberteten slog till...... :hm-hm:
Loggat
Sidor: 1 ... 159 160 [161] 162 163 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544