Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.07 - 22:24:06 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1064848 gånger)
0 Medlemmar och 8 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #2385 skrivet: 2013.05.16 - 23:56:22 »

Jag som hade tänkt lura i er att jag fick en planka på ryggen och en på magen och så skruvtvingar på varsin sida som drogs åt. Det hade ni väl trott på?  :loony:
[/quote]
Öhh jag hade velat se kort isf.  :laugh:

Såg inte så farligt ut tycker jag, mindre svallkött utåt sett än vad jag trodde. Trodde dock att de skulle skrapa bort det typ. Men nu kanske ni kan få ny semester och sveda och värk för svallkött.  :whink:
Loggat
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2386 skrivet: 2013.05.17 - 08:31:06 »

många tror att tryckförband betyder att man måste trycka åt det helt. Men det som är det viktigaste är att det ligger ett tjockt lager med något mjukt på som hålls på plats. Så tryckigt som man tror  behöver det inte vara. Fick ju också tryckförband på mitt ben :) Litet tryck ska det vara men inte för mycket för då hämmas cirkulationen eller något sånt.

Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2387 skrivet: 2013.05.18 - 08:53:08 »

Jag är en av dem som trodde det. Därav min bild jag fick, i huvvet, av plankorna.  :lol1:

Men det spelar ingen roll att det är mjukt trykförband. Det är obekvämt och jag störs av det. Åhh, jag hoppas det är så läkt att jag kan sköta det själv och bara sätta en liten tunn tejp på sen för att skydda ärret. Jag vill inte springa mer på vårdcentralen.  :tongue_wag:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2388 skrivet: 2013.05.18 - 09:04:14 »

Bättre ett hål i magen än ett hål i huvudet!  :lol1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #2389 skrivet: 2013.05.22 - 15:59:43 »

Nu tycker jag att Hemulen var elak.  :lmao:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2390 skrivet: 2013.05.22 - 22:08:49 »

 :nonono: :look_down:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2391 skrivet: 2013.05.27 - 19:14:57 »

Såret är läkt!  :strut: :banana: :frogdance:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
berittis
Hero Member
*****

Smörklickar: 9
Offline Offline

Antal inlägg: 873


« Svara #2392 skrivet: 2013.05.27 - 19:54:32 »

Underbart! Gratulerar.  :hurray: :party::flowers:
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #2393 skrivet: 2013.05.27 - 19:55:45 »

Sådärja!  :cheerleader: :party: :throw_flowers: :yeah:  :hurray:

Hur blev det då? Får vi se kort??  :lol: Känns det bra, intakt normalt?
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2394 skrivet: 2013.05.27 - 19:58:56 »

 :thumbsup:

Jaaaa, bilder!  :wave:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2395 skrivet: 2013.05.27 - 21:12:18 »

HURRAAAAA!!!!!! tryckförbandet gjorde nog susen!!

Loggat



idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #2396 skrivet: 2013.05.27 - 22:25:40 »

Yeppee! Vilken lättnad!  :hurray:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2397 skrivet: 2013.05.28 - 09:23:16 »

Det är skönt att slippa oroa sig för plåstret när jag ska duscha. Men det ömmar. Har inga magmuskler. Testade lite hemma på golvet. Det var som efter en graviditet. Kan inte ens dra in magen så jag får ner ryggen i golvet. Har mycket jobb här att göra för att återhämta mig. Får ont i ryggen av en halvtimmes promenad med lätt ryggsäck.

I övrigt. Det är inte vackert. Bikinisommar blir det ju inte. Men det är ju ett I-landsproblem. Får ju ändå fortsätta ha plåster för att skydda ärret som är skört. Bilder..... Ni har ju sett. Det är inte så stor skillnad. Rött ärr utan svallkött. Nersjunket i magflubbet.


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2398 skrivet: 2013.05.28 - 09:33:59 »

Vi vill se mer!  :thumbsup:

Är det för att de avskurna muskelfibrerna liksom inte har hittat varandra och funkar normalt än som du är svag? De kan ju inte ha förtvinat helt än.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2399 skrivet: 2013.05.28 - 13:12:15 »

Jo, jag tror det är precis som efter graviditet. Eller så har hjärnan skurit av kontakten med musklerna. Funderar allvarligt på att kontakta Redcordkliniken och se om de kan göra något för mig. Jag klarar inte att avgöra om musklerna har vuxit ihop rätt. Men jag tror det. Är nog bara ärrvävnaden som ligger nersjunken i magfläsket.


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544