Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.07 - 22:24:24 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1064849 gånger)
0 Medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2370 skrivet: 2013.05.14 - 15:39:33 »

Jo, men såå hispiga med leg är de inte hos de här heller. Nu har jag ju gått och blivit kändis där, så jag behöver ju bara vinka åt henne i luckan så vet hon att jag har frikort och vem jag ska träffa. Och syrrorna kan gå ganska kvickt att få prata med. Däremot är det knepigare med läkaren. Han har telefontid en timme varannan dag. Och det går inte att lämna meddelande och tro att han ska ringa upp. Utan det är bara att sätta sig i telefonkön på telefontid och hopps att man kommer fram. Men han är bra, så jag vill inte byta läkare. Mycket bättre än tanten jag hade innan. Tur att hon gick i pension.

Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2371 skrivet: 2013.05.16 - 14:56:34 »

Sådär. Nu behandlas jag mot svallkött. De la tryckförband på magen. Kan ni ju fundera lite över, hur man gör det! Haha!


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2372 skrivet: 2013.05.16 - 14:58:37 »

Ja just det. Jag tog bild på såret också. Det ser riktigt bra ut nu, bortsett från att det är lite knöligt. På måndag tar vi bort tryckförbandet, och sen kanske jag kan börja sköta det helt själv. :-)


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Ary
Gäst
« Svara #2373 skrivet: 2013.05.16 - 16:07:50 »

Så det är ingen större fara då? Skrapade de aldrig? Kommer det bli fint sedan? Vad sade de om provjobbning? Ojoj vad många frågor sorry.
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2374 skrivet: 2013.05.16 - 17:35:05 »

Men få se bilden då!  :fork_off: Freakshow yeah yeah yeah!  :headbanger:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2375 skrivet: 2013.05.16 - 20:03:15 »

Så det är ingen större fara då? Skrapade de aldrig? Kommer det bli fint sedan? Vad sade de om provjobbning? Ojoj vad många frågor sorry.

Njae, jag uppfattade det som ganska lugnt. Men fint kommer det knappast bli. Min fina mage som jag alltid har varit så stolt över. Den har burit 3 barn och ändå blivit ganska platt efter alla. Bara lite skrynklig i yttersta huden när jag böjer ihop mig. Men fin och fast i övrigt. Nu har jag inga magmuskler över huvud taget. :'-( Degig, putig och ärrig. Ärret är ganska nersjunket i hullet. Att jag provjobbar sa hon inget om. Hon försökte boka in nybesök åt mig ganska tidigt på eftermiddagen för att dagen inte skulle bli så lång. Men den blir nog ganska normallång ändå.

Ska jag verkligen lägga ut bilden? Mår ni inte illa då?

Men ni har ju inte listat ut hur man sätter tryckförband på en mage ju! 


Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2376 skrivet: 2013.05.16 - 20:13:00 »

JAAA! Klart vi kommer att må illa - på ett sånt där härligt pirrigt sätt!  :laugh: :puke1:

Jag fattade inte att vi skulle gissa. Hmmm. Man gör någonslags klut över själva såret och så virar man gasbinda runt kroppen. Mummy style!  :thumbsup:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2377 skrivet: 2013.05.16 - 20:16:51 »

Haha! Bra gissning. Men FEL!!!

Skyll dig själv då. Här kommer den.









Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2378 skrivet: 2013.05.16 - 20:26:17 »

Här syns det bättre hur nersjunket det är. Min mage ser ut som den har en snippa. :-o






Skrivet i Tapatalk
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2379 skrivet: 2013.05.16 - 21:18:09 »

Jag tycker det ser mer ut som en stjärtskåra!  :lol1:

Men så äckligt tyckte jag faktiskt inte att det var. Det blir nog OK bara det läker, men ett ärr lär du ju få så klart.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2380 skrivet: 2013.05.16 - 21:44:03 »

Men den ena av de där svallköttmojängerna ser ju ut som en klitoris!  :max-shock:  :flirting:

Nu ångrar jag att jag förbjöd maken att ta bilder på såret när det var nytt. Hade varit intressant att jämföra. Men syrran som jag träffade idag såg stygnen när hon rengjorde för flera veckor sedan. Alltså stygnen nere i bukhinnan. Så det har verkligen hänt grejer med läkningen sen dess.  :clapping:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2381 skrivet: 2013.05.16 - 21:52:27 »

Jaha.  :sneaktongue:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #2382 skrivet: 2013.05.16 - 22:19:18 »

Inte så farligt sår att se på. Om det inte blir bättre kanske du kan ställa ut som första kvinnan med snippa på magen.. Tryckförbandet är en gasbinda, sen en hög vadd och det tejpas tajt.

Mitt sår på benet såg värre ut....
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2383 skrivet: 2013.05.16 - 22:25:51 »

Mynlen vinner!

Jag som hade tänkt lura i er att jag fick en planka på ryggen och en på magen och så skruvtvingar på varsin sida som drogs åt. Det hade ni väl trott på?  :loony:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2384 skrivet: 2013.05.16 - 22:46:10 »

Sure...  :rolleyes:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sidor: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544