Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.10.06 - 22:23:34 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1063875 gånger)
0 Medlemmar och 9 gäster tittar på detta ämne.
8: Array to string conversion
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Sources/Subs.php
Rad: 2411
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2010 skrivet: 2012.10.22 - 20:16:09 »

Kräv skadestånd!  :fork_off:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2011 skrivet: 2012.10.23 - 12:56:43 »

Ja, jag ska nog stämma honom.  :mad_roll:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2012 skrivet: 2012.10.23 - 12:59:30 »

Nåväl, ytterligare lite bättre idag med. Men kan fortfarande inte räta ut armen. Klarar att lyfta lite tyngre grejer nu, men det gör ont att skriva på tangentbordet. Ungarna sköter disken..... Jag tänker inte tala om för dem när armen blir bra. :biggrin1:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #2013 skrivet: 2012.10.23 - 19:16:38 »

Diskmaskinbra blir handen aldrig! :flirting:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2014 skrivet: 2012.10.24 - 16:10:02 »

 :lol: Idalinda  :inlove:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #2015 skrivet: 2012.10.24 - 18:53:11 »

När jag blev sjuk över 10 år sedan, blev just diskmaskinen stadigt barnens syssla.
VIsst gör jag det någon gång, men kanske en gång / veckan och hos oss kör vi säkert diskmaskinen 20 gånger i veckan.
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2016 skrivet: 2012.10.24 - 18:57:54 »

Diskmaskinen har varit barnens ansvarsområde i flera år redan. Men det som inte går i maskinen, det har oftast jag tagit. Eller maken. Nu får barnen ta det. Jag tar bara små lätta saker som inte kräver gnuggande. Kastruller och byttor får de ta. Plus att de är med och lagar mat nästan varje dag nu. Minst ett barn i köket tillsammans med mig. Inget dåligt som inte för något gott med sig.  :thumbsup:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2017 skrivet: 2012.10.25 - 08:26:14 »

Jag kan räta ut armen lite försiktigt nu!  :clap_jump: Men fortfarande inga långa texter på tangentbordet. Vilket hjälper mitt samvete så jag förstår att jag inte kan jobba ännu. En ständig kamp med det där evinnerliga samvetet!  :smack_head:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #2018 skrivet: 2012.10.25 - 10:24:56 »

Vad bra! :smooch:

Jag tycker du ska sluta ha dåligt samvete. Det är säkert enklare för både din arbetsgivare och dina arbetskamrater att du är sjuk när du är sjuk, så de VET att du är borta, än att du går och jobbar några dagar och sen kanske måste sjukskriva dig igen. Bättre att du är bra på riktigt när du kommer tillbaka.  :nod-yes:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ninnan
Superhuman
*******

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 2504


« Svara #2019 skrivet: 2012.10.25 - 14:30:07 »

Instämmer med hemul. Nu gäller det bara att du Sorla litar på en sådan förståndig person   :look_down:
Loggat
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #2020 skrivet: 2012.10.25 - 18:57:32 »

Instämmer med hemul. Nu gäller det bara att du Sorla litar på en sådan förståndig person   :look_down:

 :nod-yes:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #2021 skrivet: 2012.10.26 - 11:02:19 »

Det är så frustrerande. Nu har jag mer ont igen. Kanske för att jag försöker räta ut armbågen, eller för att jag böjer för mycket när jag sover. Och jag vet inte vart jag ska vända mig. Husläkaren tycker att jag ska tillbaka till Ortopedklanten, men jag har inget förtroende för den gamla skintorra gubben längre. Och sjukgymnasten väntar jag fortfarande på att få boka tid hos. Jag befinner mig i ett vakuum. Händer det inget fantastiskt kommer jag ju inte jobba näste vecka heller. Då måste jag få läkarintyg.  :sad: Och vem ska skriva det? Ortopeden som verkar vara lite för glad i skalpellen, eller husläkaren som inte riktigt tycker att problemet är hans?
Idag är en sån där dag när det känns som att jag aldrig kommer bli frisk. Allt är skit och jag bara tycker sååå synd om mig själv.  :worried: Det slutar med skilsmässa och vi får flytta till en liten trång tvåa och leva på existensminimum om inte jag rycker upp mig och börjar må bra och jobba igen. Nojjigt eller vad!  :bang_head:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....