Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.04.20 - 04:43:04 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 948018 gånger)
0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1020 skrivet: 2011.09.06 - 20:53:13 »

Katten ser inte ut som Hemul. Tyvärr.
Mynlen, möjligtvis.
Idalinda, nja,
Myslin, låter Mysigt ( tyvärr hittar jag inte de rätta bokstäverna...)
Loggat
Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #1021 skrivet: 2011.09.06 - 20:53:21 »

Jag har ett jättebra förslag, nämligen Nizhoni!  :flirting:
Det betyder vacker på Navajo, det passar väl bra?
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


Corny

*******

Smörklickar: 25
Offline Offline

Antal inlägg: 2562



« Svara #1022 skrivet: 2011.09.06 - 21:01:55 »

Det är en Trulsa! Hade åtminstone varit i mitt hem...  :whistle:

Jättesöt liten katt, förresten!!!  :inlove:
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #1023 skrivet: 2011.09.06 - 21:52:10 »

Mysli/myslin tycker jag låter jättekul! ska komma ihåg till min nästa katt. Mest för att holländarna INTE kan uttala My som svenskar. dom gör Muu eller Mai av det. hahaha!

Min första katt hette Tessa när vi hämtade henne från katthemmet men det tyckte jag inte om, blev poes till slut och det betyder katt
Sen har jag haft en Kajsa och nu har jag en Citron och Sorbet. Två killar som INTE är keliga. Och sen julen har vi en 16 årig insmitare som var chippad men ägaren ville inte ha den tillbaka. Jag kallade den först Earl Grey eftersom han är grå, men visade sig heta Max så ja, nu har vi en Max också..

Jag är väldigt nyfiken vilket namn ni väljer Sorla!
jättesöt katt det är!!
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1024 skrivet: 2011.09.08 - 08:43:00 »

Jamen, nu börjar vi snacka! En massa bra förslag! Nizhoni löper i och för sig lite risk att bli Nisse efter ett tag.  :flirting:

Jag tror vi har svaret om några veckor, när vi träffar henne igen. Vad tiden går långsamt!  :smack: :hmm:

Hörrni, vet ni att det är LÅGTRYCK!  :bang_head: Det gör ont! :cry: Botox hjälper helt uppenbart inte mot lågtrycksmigrän.  :shake_head: :worried: Typiskt!  :tongue_wag: Jag skulle inte ha sagt till neurologen att jag var positiv och att det kändes bra. Det var dumt!  :ignore:

Och min ticker funkar inte. Den går inte att uppdatera!  :badtongue: Det ska stå 2 där nu. Får se om den räknar upp till 3 innan dagen är slut.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #1025 skrivet: 2011.09.08 - 09:01:55 »

Skit! :-(
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Nizhoni

******

Smörklickar: 13
Offline Offline

Antal inlägg: 1257



« Svara #1026 skrivet: 2011.09.08 - 09:29:17 »

 :hugsmile:
Loggat

"Quality is remembered long after price is forgotten" - Aldo Gucci 1938


idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1027 skrivet: 2011.09.08 - 17:20:31 »

 :sad: Du måste väl flytta till Kalifornien ...
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1028 skrivet: 2011.09.12 - 18:01:26 »

Jävla lågtryck!  :fork_off: :badtongue: :angrywife: :watch_it:  :cry: Jag emigrerar snart!  :mad_roll:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1029 skrivet: 2011.09.12 - 19:04:47 »

 :worried:

Men är det fortfarande mindre än det skulle ha varit utan botox va?  :shock:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #1030 skrivet: 2011.09.12 - 19:16:19 »

Jävla lågtryck!  :fork_off: :badtongue: :angrywife: :watch_it:  :cry: Jag emigrerar snart!  :mad_roll:
:hugsmile:
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1031 skrivet: 2011.09.12 - 20:45:39 »

De första 3 veckorna var underbara! Men sen har det varit lågtryck. Och då är det precis som vanligt.  :shake_head: Bara att man nog har svårare att se hur ont jag har, eftersom jag inte kan rynka på ögonbrynen.  :sosad:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1032 skrivet: 2011.09.12 - 20:59:49 »

Jamen då så! Det är ju jättebra ivf. Det fixar all migrän utom lågtrycksutlöst alltså.  :thumbsup:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
/LO

******

Smörklickar: 17
Offline Offline

Antal inlägg: 1269



« Svara #1033 skrivet: 2011.09.12 - 22:33:34 »

Vi får väl blåsa hit lite högtryck då...
Loggat




LCHF-are sedan september -06. Gått en graviditet på LCHF. Jag mådde utmärkt och födde ett friskt barn.
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1034 skrivet: 2011.09.14 - 01:39:32 »

 :hugsmile: Hoppas att det blir bättre väder för dig snart då! så du slipper ha ont!

va kul med en ny liten familjemedlem!  :thumbsup: och söt var hon också!  :inlove: jag har ju två katter sedan tidigare... Sessan och Gustaf... ja om man ska vara noga så är det Prinsessan Aurora och Prins Carl Gustaf Friderich.  :laugh: men Sessan och Gustaf är det de kallas.  :nod-yes: jag tror på fullt allvar att namn kommer till en. jag kännde direkt ass Sessan var just en Sessan... och Gustaf likaså... sen att de har flera namn är mest bara roligt. Gustaf hette Friderich när vi köppte honom son liten.. de hade döpt kattungarna efter familjen Von Trapp i sound of music! så vi beslutade att behålla namnet bara därför!  :flirting: men han är en stor fet röd katt... så Gustaf passar utmärkt. Sessan å andra sidan är en riktig primadonna!... så även hennes namn stämmer ypperligt.  :nod-yes:
vidare så har en av grannarna en katt som vi kallar för Miao (Mjao) detta då den alltid jamar så glatt och kommer och hälsar så fort vi kommer förbi  :lol: :flirting: ... så var bara lugn du... namnet kommer!  :nod-yes:
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sidor: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544