Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.03.28 - 11:43:27 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 2 3 [4] 5 6 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 930989 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
esther
Sr. Member
****

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 305



« Svara #45 skrivet: 2010.04.17 - 13:12:38 »

Hur mår du, Sorla? Hoppas det har lättat med både det ena och det andra... :flowers:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #46 skrivet: 2010.04.17 - 20:14:19 »

Hej gulliga Esther! Tack för frågan, det värmer!  :bearhug:

Knäet ser ut som ett vanligt knä nu. Det gör bara ont när jag går nerför i trappor, eller utförsbackar. Eller att resa sig från hukstående. Men med lite sjukgymnastik ska det kanske ge sig.  :neutral:

Men jag är besviken på mitt huvud. Det bråkar mer än jag tycker är godkänt. Fast jag klarade 3 dagar på raken, utan huvudvärk iofs. Och det är ganska bra.... Men det känns som att hälsoeffekterna har avstannat. I början blev jag bättre och bättre i raketfart. Och nu när det avstannat känns det lite jobbigt. Dessutom har jag varit ruggigt sötsugen, fast jag inte har ätit något sött. Jag förstår inte varför.... Kanske för att jag inte har rört på mig så mycket?  :gay: Nu ropar barnen! Filmtajm!  :wave:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #47 skrivet: 2010.04.17 - 20:18:49 »

Det kan inte vara probolemen med knät som utlöst mer migrän?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #48 skrivet: 2010.04.18 - 16:35:28 »

Jo, kanske.... Eftersom jag blivit hindrad i mina övningar. Sitta i Yogaställning, eller att sitta på golvet har öht inte funkat alls. Och först idag har jag börjat kunna promenera ganska obehindrat. Att inte vara igång och röra på mig brukar kunna ge spänningshuvudvärk, som sen ger migrän.  :smack:

Men idag sken solen genom askmolnet, jag kunde gå ut och gå en sväng, och jag har inte ont någon stans. Så idag känns livet på väg åt rätt håll igen!  :bearhug: Att inte ha ont är en gåva som borde förunnas alla! Jämt! Varje gång jag kommer ur en period med mycket ont känner jag mig så himla lycklig och full av energi. Just idag är jag där.  :tongue:

Och så kanske jag har ngt spännande att berätta snart. Det är så spännande att jag nästan spricker. Vi har hållit på i flera år, men nu kanske det äntligen blir!  :clap_jump: Men jag säger inget ännu. :cool_big:  :lol:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #49 skrivet: 2010.04.18 - 16:53:58 »

Jag tror jag anar vad det är...  :sex:  :sperm: :bebe3:

Ja, sen när man har ont så går man ju och spänner sig och belastar annorlunda också. Det kan väl också påverka?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #50 skrivet: 2010.04.18 - 17:03:04 »

 :lmao:   

:confused3:     Hur skulle det gått till? Vi har en tonåring som aldrig går och lägger sig.  :eeek: :cry:


Det är något annat   :bg:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #51 skrivet: 2010.04.18 - 17:50:00 »

 :hmm:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
esther
Sr. Member
****

Smörklickar: 16
Offline Offline

Antal inlägg: 305



« Svara #52 skrivet: 2010.04.19 - 19:54:12 »

Å jag som trodde som hemul.... :shy:
Hur länge ska du hålla oss på sträckbänken?   :crazy:
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #53 skrivet: 2010.04.19 - 20:42:33 »

 :roo: Snart....det ska bara bli helt klart först.  :rolleyes:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #54 skrivet: 2010.04.19 - 21:27:48 »

:gay:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ekub
Superhero
******

Smörklickar: 15
Offline Offline

Antal inlägg: 1471


« Svara #55 skrivet: 2010.04.19 - 22:05:16 »

Nä för nyfiken blir man ju aldrig  :angrywife: haha :w00t:
Loggat

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv - Kierkegaard
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #56 skrivet: 2010.04.20 - 07:21:28 »

Dom ska köpa en gård före oss  :cry:!
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #57 skrivet: 2010.04.20 - 07:46:12 »

Åååååh en gård... det hade varit alldeles underbart..... :throw_flowers: :plant_smack:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #58 skrivet: 2010.04.20 - 07:49:31 »

äsh, :smack_head: då blir det en hund då !
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #59 skrivet: 2010.04.20 - 07:55:12 »

Som skulle äta upp ungarnas hamstrar!?  :max-shock:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 2 3 [4] 5 6 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544