Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.07.03 - 04:49:23 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 233   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sorlas nolltolerans mot huvudvärk  (läst 1007645 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #1755 skrivet: 2012.05.15 - 11:38:43 »

TVÅ veckor alltså! vilan gjorde dig gott... och det bevisar att du BEHÖVER det ibland! eller hur?
Loggat



Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1756 skrivet: 2012.05.15 - 14:32:36 »

Tack mina vänner! Och för allt stöd under tiden också, när det kändes så tröstlöst och eländigt! Ni är sanna vänner i nöd och lust ni!  :inlove:

Jag tror det är kombinationen som har gjort det. Att jag vilade upp mig och lyckades dra ner ordentligt på akutmedicinen samtidigt som jag påbörjade medicineringen med förebyggande medicin så den får en rättvis chans att göra nytta samtidigt som jag satte botoxen lite annorlunda och effektivare samtidigt som jag har fått hjälp att hitta småmusklerna i nacken/halsen som ska balansera huvudet så de stora musklerna slipper jobba så statiskt. Alla de 4 stora sakerna plus att jag försöker leva så sunt som möjligt med sömn, mat och träning på skonsamma tider och helst samma tider.

Idag har jag haft en sur molande känsla igen som gick upp till 3an nästan 4an. Men sen försvann det när jag gick och gjorde lite avslappning. Hoppas det har gett sig nu. Så länge det inte tar sig vidare därifrån är det helt fantastiskt.  :nod-yes:

Glad é jag!  :jumplol:

Nu åter till arbetet en liten stund till. Ska skriva mötesanteckningar. Bäst att göra det innan det faller i glömska.  :crazy:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1757 skrivet: 2012.05.15 - 19:42:47 »

Kalasdax!

 :cheerleader: :jumplol: :clap_jump: :party: :party: :party:
Loggat
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1758 skrivet: 2012.05.15 - 19:43:49 »

Vad säger dina barn och din man?!
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1759 skrivet: 2012.05.18 - 18:53:33 »

De har nog inte fattat riktigt ännu. Kan inte klandra dem direkt.  :lmao:

Nu har jag fått kallelse från Folktandvården. Det var inte roligt däremot.  :cry:
Har trassel med en käkled som jag har besvärat tandläkaren med några gånger. Nu har man blivit remitterad till en bettfysiolog. Finemang, kan tyckas. Här kanske det kan hända något som tar bort det onda. Men serni alla leder i kroppen omfattas inte av den allmänna sjukförsäkringen! Där ryker 2625 kronor på första besöket som troligen bara kommer innebära utredning. :-(

Men det är bara att betala och se glad ut. Slapp ju betala för mina armbågar i alla fall.  :byecry: Jag som redan var fattig pga sjukskrivningarna.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1760 skrivet: 2012.05.18 - 21:40:46 »

Inga roliga räkningar där...  :nonono:
Loggat
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #1761 skrivet: 2012.05.18 - 22:31:55 »

Usch. Det buntas väl ihop med tandvård på nåt sätt. Vad knäppt!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1762 skrivet: 2012.05.23 - 06:22:54 »

Idag firas det bröllopsdag här hemma.  :nod-yes: Porslinsbröllopsdag för att ara exakt. Resten får ni lista ut själva.  :bg:

Btw Ingen migrän! 3 veckor!  :hippie:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
bossebus
Jr. Member
**

Smörklickar: 2
Offline Offline

Antal inlägg: 27


« Svara #1763 skrivet: 2012.05.23 - 06:46:59 »

Gött, Sorla. Värt att fira det också :flowers: :flowers: :party: :party:
Loggat
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #1764 skrivet: 2012.05.23 - 07:56:25 »

Grattis Sorla! Se nu till att vara forsiktig med porslinet idag :)
Loggat



hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31115



Hemsida
« Svara #1765 skrivet: 2012.05.23 - 12:35:54 »

Oj, det är länge ju! Både att vara gift och att vara migränfri.  :clapping:

3 veckor, det är väl snudd på rekord? Hoppas det fortsätter. Och fortsätter. Och fortsätter. :bearhug:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Tina

*******

Smörklickar: 22
Offline Offline

Antal inlägg: 2830



« Svara #1766 skrivet: 2012.05.23 - 19:34:25 »

Grattis till bröllopsdag och migränfri!
Loggat

idalinda
Extraterrestrial
********

Smörklickar: 41
Offline Offline

Antal inlägg: 6909



« Svara #1767 skrivet: 2012.05.24 - 23:34:22 »

Nej men OJ!
NI har gift er samma dag då vi bar på BB med första sonen!!!
Grattis för bröllopsdagen och migränfria veckor! Helt fantastisktunderbart att du fortfarande slipper värken!
Loggat
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1768 skrivet: 2012.05.25 - 12:35:36 »

Tack för gratulationerna! De värmer! Den dagen vi gifte oss var det varmt och soligt med varma vindar. Vi har en bild där min slöja stod rakt upp i vädret. ;-)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

********

Smörklickar: 36
Offline Offline

Antal inlägg: 6507


låt bli MIN OST!


Hemsida
« Svara #1769 skrivet: 2012.05.25 - 15:30:41 »

härliga minnen alltså!
Loggat



Sidor: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 233   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544