Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

 

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.05.17 - 17:21:35 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
 
   Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 463   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Stora hemulraset  (läst 1855613 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1125 skrivet: 2011.04.23 - 21:00:53 »

Nejmen älskade vännen! Det är ju bara för att alla väntar att tjugan ska knäckas. Och när man väntar på något gott går tiden sååå sakta!  :bearhug:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1126 skrivet: 2011.04.23 - 21:39:48 »

Jag trodde att jag sagt i april eller att nån slagit vad om det eller nåt.  :confused3:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1127 skrivet: 2011.04.24 - 10:44:17 »

Det var ju jag som öppnade min stora käft!  :bang_head:  :clubhead: Jag ber om ursäkt om jag ställde till det för dig.  :redface: Jag försökte bara vara lite rolig när det blev så nära att du skulle spräcka tjugan. Det var sååå spännande och du taktade så fint med några gram i veckan. Fast mitt lilla skoj blev inte så lyckat. :shake_head:   :clubhead: :clubhead: :clubhead: Inte för att du tog din lilla vinare och skinkbit. Utan för att jag drog skojet om att tiden går sakta när man väntar. Det funkade inte när det togs ur sitt sammanhang. Förlåt.  :shake_head:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1128 skrivet: 2011.04.24 - 12:40:59 »

Näe, jag tog inte illa upp, knäppis! :smooch: Jag fattade inte bara och trodde att jag kanske sagt så själv t.o.m.  :clubhead: När jag tror folk syftar på nåt som jag inte fattar måste jag bara få veta, annars blir jag knäpp. Det behöver inte ha med mig att göra, det är frågan om att jag vill hänga med.  :crazy:  :lol:


Veckovägning

Sorry fans, men det blev inget den här veckan heller. 0.4 kg ner i alla fall och det får jag väl vara nöjd med med 2 svulldagar och lite högt intag ibland annars också.  :look_down:

-19.8 kg (107.7 kg)
Veckans resultat: -0.4 kg
Hittills i år: 6.0 kg

http://fetbobba.net/hemul/vikt.html

Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1129 skrivet: 2011.04.24 - 23:21:31 »

Jamen du anar inte vad skönt det känns ändå, att du inte tog illa upp. Det är så lätt att missförstå när det skrivs. När jag insåg att du kanske hade missförstått och blivit ledsen blev jag alldeles kall!  :shock: Men nu känns det varmt och gott igen.  :inlove:

Och du är igång och tickar på neråt igen efter utsvävningarna, trots påskäggen. Ordningen är återställd.  :flowers:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1130 skrivet: 2011.04.24 - 23:31:17 »

Nej, hade inte en tanke på att du kunde tro det! Jag ville bara veta vad du babblade om ju!  :lol:

Vilka påskägg? Här äts inga påskägg av någondera sorten. Brukar ta lite äggsemester när det är helg. Fast i morse blev det faktiskt äggröra med rökt fläsk.  :whink:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
moncaponca

*****

Smörklickar: 8
Offline Offline

Antal inlägg: 677



Hemsida
« Svara #1131 skrivet: 2011.04.25 - 00:17:55 »

 :flowers: Det gick neråt!  :rose:  :cheerleader:
Loggat







Ska man skriva nåt om sig själv??? Tja, har gård, massor med djur, 2 barn, 1 gube, äter LCHF sedan länge. Jobbar inom omsorgen med LSS, äldreomsorg och även som personlig assistent. Annars är jag bilnörd....bilmekaniker...och hobbyn är mina Alaskan Malamutes. Plus en blandras =)
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1132 skrivet: 2011.04.25 - 13:01:23 »

Såna ägg kanske?  :bg:


* 222708_210046329020304_100000448167633_714313_2588060_s.jpg (6.19 KB, 130x73 - visat 203 gånger.)
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1133 skrivet: 2011.04.25 - 15:09:12 »

Att ett par hekto kan vara så sega...  :hmm:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1134 skrivet: 2011.04.25 - 16:18:09 »

Vilka fina ägg! Är det stenägg eller äggägg?  :smile:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1135 skrivet: 2011.04.25 - 16:40:34 »

Äggägg. Som store sonen förfärdigade som påskpynt till kylskåpet. Hur ska jag kunna äta dem?  :cry:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1136 skrivet: 2011.04.25 - 18:18:26 »

Näe det kan du ju inte. Blås ur dem och spar dem vet ja.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Sorla

********

Smörklickar: 32
Offline Offline

Antal inlägg: 5277



« Svara #1137 skrivet: 2011.04.25 - 18:42:16 »

Jag får försöka. Men jag har aldrig lyckats utan att de har gått spruckit. Men jag ska göra ett försök om några dagar tror jag. Ska njuta lite till av dem bara.  :smile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator
*****

Smörklickar: 63
Offline Offline

Antal inlägg: 31106



Hemsida
« Svara #1138 skrivet: 2011.04.25 - 19:04:10 »

Har för mig att man ska blåsa i en viss ände, men minns inte vilken. Den tjocka tror jag.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
kwidell

*******

Smörklickar: 29
Offline Offline

Antal inlägg: 4160



Hemsida
« Svara #1139 skrivet: 2011.04.25 - 22:27:16 »

Sorla! gå in på panduro Hobby och köp en "äggurblåsare!"... http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=023036  jag har en och den fungerar Skitbra!!.
Loggat

Jag har aldrig mött en kallori som jag inte tyckt om!  :inlove: mer om mig på: http://skruttens.blogspot.se

Startvikt: 138,7 - Som lägst: 113,3 (-25,4 kilo)
Nytt avstamp: 120,2  - Som lägst: 105,8 (-14.4 kilo)
Totalt tappat sedan starten: 32,9 kilo
Just nu: 108,4
Sidor: 1 ... 74 75 [76] 77 78 ... 463   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544