Malbas tankar

Sidor: << < (3/5) > >>

hemul:

Aha! Tack.  :smile:

idalinda:

Puuh , det måste vara plågsamt att lyssna på en sådan föreläsning .
Jag får aggressiva reaktioner av bara en becel-reklam och de vara väl inte många sekunder  :whink:

malba:

Tillbaka. Mer skit i livet och mer felätande. Den här gången lyckades jag inte hålla vikten.
Har varit här och läst även om jag inte har uppdaterat "min" tråd.
Som hjälp att rensa hjärnan har jag pysslat. Gått på silverkurs tillsammans med dottern på 13 år. Det har varit jättekul, hoppas att ledaren orkar ha kursen i höst igen.
I tre år har jag anmält mig till en kurs i luffarslöjd (trådtjack)http://www.slojddetaljer.se/PSLWeb/deptlist.aspx?deptid=354&requestedPage=2 fast det har bara varit jag som anmält mig, så det har inte blivit något. Men jag såg att museet i Skara har en inspirationskurs om ett par veckor och det fanns platser kvar.  :clapclap:

hemul:

Vad synd med kursen som aldrig blir av. Det ser ju jätteroligt ut. Gillar sånt som kan göras med enkla medel.

idalinda:

Kallas detta luffarslöjd, man lär sig varje dag något nytt  :thumbsup:

Det är bara komma på idén vad man kan göra med tekniken, på bilden var det flera fiffiga saker !

Hoppas att du komme med i kursen, vi kommer säkert behöva dina kunskaper i vår blivande " fetbobba-farm"  :flirting:

Sidor: << < (3/5) > >>