Malbas tankar

Sidor: << < (5/5)

hemul:

Vad kul det låter att stå på marknad och sälja!  :inlove:

idalinda:

Du har haft mycket att stå i ... hoppas att det löser sig med lägenheten också, det är inte det lättaste att tömma en lägenhet efter någon som har samlat på sig saker ett tag  :shake_head:.

Jag förstår att du är stolt över att stå där på marknaden  och sälja dina skapelser.
Jag står på våren med mina plantor och undrar varje gång först  om något blir såld, sedan rullar det bara på och  folk faktiskt köper , då blir man glad  :yay:.

Ta tag i maten den mån du orkar, välj bra råvaror och välj bort värstingar  :nod-yes:

malba:

:wave: Nu var det länge sedan...
Men, jag lever och försöker. Det har än en gång blivit för mycket av allt som inte är bra. Och, är allt runt skit orkar jag inte ta itu med mig själv. Och jag blir lika sur på mig själv varje gång, borde veta bättre. 
Hittade en ny kokbok som fick mig att starta om och det hjälpte: -2 kg på en vecka gör det roligare att fortsätta.

hemul:

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig.  :cry:

Kanske lite beskäftigt att föreslå, men... se till att sköta kosten i första hand så får du mer styrka att hantera det jobbiga. Jag talar av egen erfarenhet. Men det där vet du väl själv.

Sidor: << < (5/5)