hemul
|
|
« skrivet: 2014.05.18 - 22:31:56 » |
|
Vill bara göra er uppmärksamma på att vi har en itrottsman ibland oss. Fetsmart sprang Göteborgs larvetvarvet igår. Och han sprang snabbare än han gjort tidigare. Jag och mitt team kan bara gratulera. Vi ser fram emot nästa års säkert ännu bättre resultat. http://www.fetsmart.se/blog/2014/05/17/still-alive-and-well/
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
fetsmart
|
|
« Svara #1 skrivet: 2014.05.18 - 23:05:03 » |
|
Joggade, stapplade och gick... men fullföljde! Det blir bättre nästa år...
|
|
|
Loggat
|
neoLITE STFU & MYFA – Post cenam non stare sed mille passus meare
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #2 skrivet: 2014.05.19 - 09:56:17 » |
|
Wow! Grattis Fetsmart!
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
fetsmart
|
|
« Svara #3 skrivet: 2014.05.19 - 11:57:59 » |
|
Tack Sorla!
Jag har nu kikat på bilderna (på mig) från loppet... Satan, det ser helt livsfarligt slitsamt ut...jag skiter (nästan) i tiden/resultatet - nästa år ska jag se bättre ut på bild!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #4 skrivet: 2014.05.19 - 12:19:49 » |
|
Vi vill se! Vi vill se! Vi vill se!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Subcalva
|
|
« Svara #5 skrivet: 2014.05.19 - 13:14:09 » |
|
Imponerande jobbat!!!
|
|
|
Loggat
|
NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
|
|
|
Mynlen
|
|
« Svara #6 skrivet: 2014.05.19 - 16:11:02 » |
|
*svimmar* en riktig VIP här bland oss! kan vi få din autograf?
Är visst litet avundsjuk att folk orkar springa :)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
fetsmart
|
|
« Svara #7 skrivet: 2014.05.19 - 16:18:26 » |
|
Sakta i backarna! Antingen har ni missförstått - eller så är ni ironiska(?)... Jag har bara stapplat runt på stan med 50.000(?) andra varav de flesta stapplade betydligt raskare... men tack i alla fall!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #8 skrivet: 2014.05.19 - 16:24:15 » |
|
Du stapplade ju rätt långt. BILDER!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
fetsmart
|
|
« Svara #9 skrivet: 2014.05.19 - 16:37:01 » |
|
Du stapplade ju rätt långt. BILDER! Aldrig i livet - Det ser genuint för djävligt ut!
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #10 skrivet: 2014.05.19 - 17:04:45 » |
|
Du kan måla över ansiktet. Det är bara kroppen vi vill se i alla fall.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Subcalva
|
|
« Svara #11 skrivet: 2014.05.19 - 18:31:18 » |
|
Jag är inte ironisk. Jag har aldrig kunnat springa ens som smal ungdom och har inga som helst planer på att försöka någonsin igen och just därför hyser jag stor respekt för de som klarar det.
|
|
|
Loggat
|
NOLM - Näringstät Oprocessad gärna Lokalt odlad Mat
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #12 skrivet: 2014.05.19 - 19:06:53 » |
|
Det kunde inte jag heller. Men jag undrar om det inte är så att jag inte kan jogga. Jag har ju trots allt setts remma efter en buss och liknande. Har tänkt på det där. Jag kunde nog springa fort. Menar inte att jag var snabb, men att då kändes det bra att springa. Men i skolan skulle man jogga, lunka sakta, och då blev jag en plattfotad anka. Så skolan förstörde väl det - också.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Sorla
|
|
« Svara #13 skrivet: 2014.05.20 - 16:54:36 » |
|
Jag har sprungit några lopp på 10 km. Och jag vet hur överdjävligt jobbigt det är. Nu var det länge sedan jag försökte mig på att springa. Har inte musklerna för det. Jag är djupt imponerad och har den största respekt för de som faktiskt utsätter sig för det. Jag är inte ironisk.
|
|
|
Loggat
|
Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
|
|
|
hemul
|
|
« Svara #14 skrivet: 2014.05.20 - 23:51:39 » |
|
Men - du brukade ju springa. Funkade det aldrig igen efter Thailand?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|