Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.01 - 18:21:39 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vad heter det?  (läst 10793 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2014.05.07 - 16:44:16 »

Inget SMS. Jag har börjat öppna presenterana ändå. Förutom telefonen fick jag ett skal (och skulle få ett mjukt fodral senare när det kom hem, men jag ska kanske inte kräva det nu), ett bluetooth headset och bluetoothhögtalare. :biggrin1:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #16 skrivet: 2014.05.07 - 22:36:13 »

Yay! Bra jobbat, kommer upp och tittar tv på mobilen med dig i sommar.  :tongue: :whink:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2014.05.07 - 22:49:36 »

Är jättesugen på att lägga mig i sängen och göra det nu, men jag törs inte förrän jag har fått bekräftelse. Just nu har jag ju bara 1 GB och sen stänger de av.  :max-shock:

När min dator gick sönder i höstas kollade jag en hel serie på Play på mobilen och blev ganska fast. När jag väl vant mig vid att sitta så nära bilden som man måste insåg jag att mobilskärmen var ju mycket bättre än min datorskärm. Innan dess hade jag mest tittat på enstaka klipp för att inte göra av med för mycket datatrafik. Blir bra i sommar sen, har jag nåt att göra när jag rastar på cykelturerna. Jag gillar att cykla ensam, men jag är dålig på att ta rast för det tycker jag blir förbannat tråkigt att bara sitta där och glo när man inte har någon att prata med.  :crazy:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2014.05.25 - 11:04:43 »

Det har skitit sig. I veckan stängde 3 av min dataöverföring då jag förbrukat min tilldelning, 1 GB.

Messade bossen där jag blivit lurad och frågade rakt ut om han bara drev med mig. Han svarade omedelbart att han absolut inte gjorde det och skulle ordna upp det omedelbart och kontakta mig nästa förmiddag. Detta begav sig i onsdags morse. Ännu inte ett ljud från honom.

Det jävliga är att hade jag till slut inte litat på honom trots att jag inte fått någon skriftlig bekräftelse och lagt mig i sängen och tittat på ett par grejer på Play, hade det antagligen räckt månaden ut ivf. Nu kan jag inte ägna mig åt mina orienteringslekar och känner mig ganska vingklippt. Det enda positiva är att jag nu har en del SMS där han faktiskt lovar mig saker och ting, någon slags bevis.

Jag kan ändå inte riktigt tro att han är så dum att han gör allt det här bara för att lura mig, vad skulle han vinna på det? De kunde ju bara ha vägrat att rätta till det från början då de faktiskt hade lagen på sin sida.

När det kommer på igen kommer jag omedelbart ladda ner 1 GB så jag ser om det stängs av eller inte. Bättre att veta än att gå och ha ågren över när/om det ska stängas av.
Loggat

Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2014.05.25 - 13:06:16 »

usch! vad urtråkigt! Kanske bra att gå vidare med det ändå. du har ju SMSsen!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #20 skrivet: 2014.05.25 - 13:34:09 »

Han måste ju svara någon gång. Misstänker att det är så att 3 inte vill gå med på dealen han erbjöd mig. Jag hade ju varit nöjd med att låta köpet gå tillbaka, men det är klart att jag tackade ja till erbjudandet om ett ännnu bättre abonnemang.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #21 skrivet: 2014.05.25 - 13:42:23 »

SMssa en termin du vill ha svar annars går du vidare till en konsumentorganisation.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #22 skrivet: 2014.05.25 - 13:46:40 »

Jag har tänkt ringa kommunens upplysning igen och höra om SMSen jag har är tillräckligt. Han listar ju inte punkt för punkt vad de erbjöd mig där, men han svarar t.ex. vid ett tillfälle när jag upplyser bekräftelsen "Du har obegränsad surf. Bara att köra!".
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #23 skrivet: 2014.05.27 - 11:01:45 »

Har pratat med rådgivinging som sa att SMSen jag har är bindande och borde vara tillräckligt. Om det inte löser sig ska de hjälpa och ha ett möte med puckona. Hoppet stiger!  :cheerleader:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #24 skrivet: 2014.05.27 - 14:20:36 »

YAY YAY YAY!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2014.05.27 - 14:28:02 »

Fast snart en månad utan dataöverföring börjar kännas. Inte en månad helt utan, men i början tordes jag ju inte använda så mycket för jag var rädd att de skulle stänga av. Sen använde jag normalt kanske 3-4 dagar plus tittade på ett par korta program på Play, sen fimpade de.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #26 skrivet: 2014.05.27 - 14:29:52 »

grrr det borde det ändå inte ha gjort!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #27 skrivet: 2014.05.27 - 16:26:38 »

Jag hade väl använt 1 Gb.
Loggat

Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.025 sekunder med 22 databasfrågor.