Hur många barnfamiljer här?

Sidor: << < (2/9) > >>

MiaP:

Min dotter är 44 snart, hm! :rollbaby: Och jag tror inte hon blir större,  :lol: :thumbsup:

kristinas:

Jag är ju här, om än i lite hemlighet :flirting: Barnfamilj iallafall, Felix 16 år tycker jag är helt ute och cyklar :club: Han säger -Mamma du ska inte tro på allt du läser :smack_head:
Mio är ju lite liten än för att ha en uppfattning men jag petar i henne vanlig välling och annat krafs. Maken är FETTSKRÄMD :angrywife: men han i allafall slutat med Becel :thumbsup:. jösses vilka roliga smilisar det finns här  :inlove: den här är ju klart sötast.

Men Fjällmor, äter heta din familj LCHF?

Kramisar Kristina

hemul:

Hej kristinas! Varför i hemlighet? Kasta dig in i babblet bara. Ju fler desto roligare!   :flowers:

Citat från: elocinave skrivet 2008.03.17 - 21:08:46
--
jag kan adoptera dig om du vill, hemul :pippi:

--
JAAA! Jag vill! Jag vill jättegärna bli adopterad. Mamma elocinave!  :bearhug:

Langhol:

Hej Kristinas!
Det är ingen ide´att ha några hemligheter här! :whistle: Intressant att få höra om din 16-åring. Han har samma inställning som min. Anser att maten blivit väldigt "konstig". Men jag lever på hoppet att en dag ska även syndaren vakna! :flirting:

Fjällmor:

MEN va skoj  :clapping: Härmed förklarar jag barnafamiljskackel i allehanda lchf-funderingar högtidligen öppnat!

För både stora barn :mc: och små... :rollbaby: och deras matglada föräldrars skull  :cheers:

Jag har 4 barn födda -96, -98, -05 och -08  :inlove:
Jag äter lchf, övriga familjen har levt utan socker länge men senaste åren minskat mängden kolhydrater succesivt. Vi har skapat en egen "tallriksmodell" som gör att storbarna klarar att hålla tanken även vid skollunchen och hemma hos kompisar. Vi använder bara bra fett och lagar nästan allt från grunden - tillsatser är läskiga saker  :max-shock:

ojdå.. amningstajm... återkommer! 

MUUU!
:cow:

Sidor: << < (2/9) > >>