Hur många barnfamiljer här?

Sidor: << < (3/9) > >>

hemul:

:bfeeding:

Affe:

Hallå.... Har tre döttrar födda 86,92 samt 94.... frugan :angrywife: och jag äter LCHF ungarna får äta det vare som dom vill eller ej då jag anser att det är nyttigare... men visst "fixar " jag till lite med deras mat så att det till dom ibland serveras Spagetti och att det finns bröd hemma till dom....

Hon som är född 86 har inga problem maten trots att hon tränar på elitnivå... tycker att hon får mindre mjölksyra av denna kost...

Inga margariner eller veg flytande fetter finns längre hemma ( Förutom Kallpressad rappsolja från mälardalen och extra virgin olivolja), köper alla ägg ekologiska och så långt jag har råd ekologiskt smör ( Dyrt som fan enligt mig, men gott)... försöker hålla koll på alla tillsatser... har upptäck att ju längre innehållslista desto sämre råvara...

Vin fortsätter jag med till maten... bära eller brista men utan det vore det trist att äta middag :badtongue:

Affe

Fjällmor:

Citat från: hemul skrivet 2008.03.18 - 12:04:43
--
:bfeeding:

--

:inlove:

elocinave:

Tja, fast jag gjort det nog innan:

Jag har man, tre flickor på 4 år och 7 månader, 2 år och 8 månader samt en 7 månaders bebis

...och ingen hund :byecry:

HELA familjen äter LCHF sedan maj 06 :lick:

Fjällmor:

Citat från: elocinave skrivet 2008.03.18 - 14:01:49
--
Tja, fast jag gjort det nog innan:

Jag har man, tre flickor på 4 år och 7 månader, 2 år och 8 månader samt en 7 månaders bebis

...och ingen hund :byecry:

HELA familjen äter LCHF sedan maj 06 :lick:

--

:clapping:  :worshippy: :clapping:

Vi kommer dit så småningom!

Sidor: << < (3/9) > >>