Skojar du? Jag är ju kolhdyratkramare med mina 50 g. Men nu menade jag mest att du kanske ses som kritiker och du blir du behäftad med de andra epiteten också. Jag drev inte med dig. Jag förstår inte Annikas tal om lögner.
Jag förstår vad du menar, att "dom" tycker att jag äter åt h-e för mycket kolhydratsgift... Fair enough! Men samtidigt som "dom" säger att var och en får experimentera fram hur mycket man tål eller när man mår bäst så identifieras man genast som en motståndare om man "tål fler" och måste genast få på nosen att man därmed tillhör en grupp som beskyller "kolhydratkänsliga" för att ljuga... Har man inte tillräckligt med fiender så ser man ju till att skaffa sig...
Hur jävla positiv till LCHF känner jag mig nu? Inte för att just det har någon betydelse - nästan inte ens för mig... men om dom vill vinna anhängare för sin sak och inte "göda" motståndare" - då har dom under ledning av Annika Dahlqvist et consortes anträtt den väg som åt helvete bär... med pukor och trumpeter!
Dessvärre ser jag tendenser till att fastna i hjulspåren även hos hennes yngre kollega/efterträdare... mycket förvånande.