Nu ska jag bli biff! ;)

Sidor: << < (5/11) > >>

kwidell:

:wave: Hejsan hejsan! och Grattis i Efterskott!!!  :rose: :flowers: :party:

känns som att du har en plan och mycket motivation! hejjar på dig!  :thumbsup:

Léonie:

Tack kwidell!  :lol:  :inlove:

Léonie:

08:30 - stressad på väg till jobbet
Några bitar röd paprika

09:00
1 kokt ägg

11:30
1 kopp te med grädde

13:00
1 Babybel

13:30
Mer thaigryta - börjar ledsna

15:30
1 Babybel

18:30 - för långt emellan, men det fanns inte tid
1 bit paprika

19:15
Några bitar smör

20:00
1 kopp te med grädde

21:30
Hemmagjord hollandaisesås(smör, äggula, citronsaft, vitt vin, salt, svartpeppar), inkokt torsk och kokt sparris  :inlove:

Stressade iväg till jobbet imorse så det var bara att trycka i sig något som fanns i kylen. Ägget fick jag äta på jobbet(tur att det fanns färdiga kokta). Var pigg och glad när jag gick dit men det var en riktigt ruskig dag och jag gick därifrån 18:10 och kände mig som en urvriden skurtrasa. Hann knappt äta under dagen utan fick klämma i sig något snabbt medan vi jobbade.

Men det blev en ordentlig middag iallafall som kompensation.  :whink: Jag har också en vilodag idag, känner av träningsvärk i framsida lår efter igår. Imorgon är det dags för styrketräning av överkroppen igen.

Subcalva:

Förlåt om jag är tjatig men jag bara försöker förstå. Hur stor skillnad i kolhydrater har du mellan träningsdagar och icke-träningsdagar? På ett ungefär menar jag.

Léonie:

Citat från: Subcalva skrivet 2012.08.10 - 20:25:43
--
Förlåt om jag är tjatig men jag bara försöker förstå. Hur stor skillnad i kolhydrater har du mellan träningsdagar och icke-träningsdagar? På ett ungefär menar jag.

--

Ingen större skillnad. Är det skillnad så är den omedveten.  :smile:

Sidor: << < (5/11) > >>