135 kg över havet

Sidor: << < (7/19) > >>

kwidell:

kanske ska tilläggas vad du väger också mynlen  :whistle: :flirting: men eftersom ajg veeet att vi just nu väger lika mycket så kan jag kompletera det åt dig!  :lol: :flirting: 106,6 kilo.så en minskning på 16,6 kilo till Jul är rätt realistisk.  :nod-yes:

MrsMoss jag hoppas verkligen inte att du tagit illa upp av våra komentarer nu vännen  :redface: vi hejjar på dig precis lika mycket som förut!  :thumbsup: men jag vet att i alla fall jag är rädd att du ska tappa sugen eller känna dig misslyckad om du inte når upp till ditt mål  :sad:  :hugsmile:

hemul:

Herre jösses vad alla har bråttom! Mitt mål är 90 till våren och då är jag i alla fall bra mycket lättare än ni!   :biggrin1:

*duckar*

kwidell:

:lulz: In your Derams Hemul!  :lulz: det skiljer då inte många kilon på oss nu inte!  :devil: passa dig du bara!.. på beach 2113 är det dax för bikini!  :lol: då får vi alla posera riktigt snygt framför kameran och göra oss en egen Fetbobba kalender!  :flirting: :lol:

Mynlen:

kwidell, beach 2113 är jag inte mycket värd att se på.. det är jag övertygat om. skrynklig värre om jag inte då består ur små askpartiklar...  :laugh:

Du har rätt, borde sagt min vikt. Den svävar runt 106,9 nu, det var den iallafall i morse. På söndag är det officiell vägning igen och då hoppas jag den ligger under 106,vaddetnuvar förra söndagen. jag HOPPAS på 105,9 men man vet aldrig. Det sköna är att inte vara så fixerad på vikten längre så länge den går ner litet varje gång.

Hemul, du vinner säkert. jag tänker inte springa omkring dig. Vågar inte... *håller fingrar crossad bakom ryggen så att Hemul inte ser*

kwidell:

:lmao: :lulz: :lulz: :lulz: hoppsan så tokigt det kan bli!  :redface: :lulz: 2013 menade jag ju så klart!!!!  :lmao:

Sidor: << < (7/19) > >>