135 kg över havet

Sidor: << < (8/19) > >>

MrsMoss:

Nej här är det igen som tar illa upp..att ni tycker det är orealistiskt är helt ok för mig  :flirting:
Jag kommer inte tappa suget för att jag inte klarar av att nå målet, det kommer jag göra på ett eller annat sätt. Möjligen går jag vara ner 1 kg/vecka, men jag dör inte för det.

Igår var det en heldag på Liseberg som stod på agendag. Vad som hade kunnat bli en frosserifest, slutade mkt bra. Jag drack en massa massa vatten, åt lite kyckling och sallad, lite ost och nätter, frukost innan jag åkte, och något ägg på kvällen. Jag var mätt och nöjd.
Veckans vägning sker imorgon...spännande! Bara det blir minus är jag glad.

MrsMoss:

Idag stod vågen på 127,2 kg, minus 2,1 kg sedan förra veckan! Jag är glad...jag går ner, är mätt hela tiden och mår bra! Kan det bli bättre än så när man bantar?

Idag åker lillebror hem efter att ha varit här sedan i onsdags, och innan dess var jag ju hos mormor i 3 dagar. Så detta blir första gången på över 1 vecka jag sitter själv ikväll. Dom har ju hjälpt mig att inte äta strunt när dom har varit med mig, så nu måste jag ha samma fokus när jag är ensam. Det hoppas jag att jag skall klara av. Sötsuget har blivit mkt bättre, hoppas att det inte visar sig för många gånger denna veckan :-)

Lycka till alla andra kämpare!

kwidell:

:clapping: Härligt bra resultat!!!  :yay: :clapping: Blir så glad för din skull!  :w00t:  :thumbsup: håller tummarna att sötsuget håller sig borta nu famöver då.. även när du inte har någon hemma som "slår dig på fingrarna" så att säga  :flirting: men detta kommer du klara galant!!  :clapping:

Mynlen:

jo du klarar det. Se bara till att inte ha sånt hemma du älskar!!! Och om du har godis eller nåt så är det TILL BARNEN OCH INTE TILL DIG!!!
 :angrywife: :fork_off:

GRATTIS till minskningen!!

Sorla:

Fantastiskt! Grattis! Ett tips. Om sötsuget blir för svårt...surfa in hit till oss. Vi är söta så det räcker!  :whistle: :flirting:

Sidor: << < (8/19) > >>