135 kg över havet

Sidor: << < (5/19) > >>

/LO:

Håller med Mynlen! Kosten i sig gör en mer balanserad. Så även om det är tufft så kan iaf jag orka med mig själv och min omgivning som jag inte riktigt gjorde på blandkost.

Vill bara säga att jag aldrig kallat mig för fet. (menar inte att någon påstått det, vill bara förklara vem jag är) Jag har försökt att tänka mig för vad jag säger och till vem. Inte minst när man har barnen omkring sig.

Vill du ha pepp och hjälp - komma på vad du ska äta eller någt annat, så hojta! Vi finns här!

Sorla:

Hej och välkomen! Jag ser att du har blivit väl omhändertagen.  :flowers:

Ekub:

Hälsar också hej och välkommen!!  :wave:

MrsMoss:

Hej!!

Har varit några dagar hos min goa mormor med barnen. Ngn undrade hur gamla dom är, sonen snart 6 år och dottern har precis fyllt 1 år.
Hon har ju givetvis inget internet, och jag kände hur det kliade i fingrarna efter någon dag :-) Beroende..ja!
Maten gick bra, lite jobbigt att inte vara hemma med min mat, i mitt kök, och laga det jag vill äta, men jag försökte göra bra val. Åt ingenting jag inte skall göra. Kräftor och räkor blev det en kväll..mums säger jag bara.

Min mitt-i-veckan-vägning visade att jag gått ner till 128,7 kg, så 0,6 kilo än så länge denna veckan. Hoppas komma till 1,5 kilo som förra veckan.

Jag kämpar på, ser min målbild framför mig och fokuserar på resan!

kwidell:

:thumbsup: Härligt att det går frammåt! och 0,6 kilo ner är absolut inte dåligt heller!   :worshippy: speciellt när du varigt hos någon annan och ätit också.. då har man ju inte rikltigt samma möjligheter att styra. men toppen att det verkar ha gått så bra!  :thumbsup:

Sidor: << < (5/19) > >>