135 kg över havet

Sidor: << < (4/19) > >>

kwidell:

vetu. jag tror det här med att klaga på sin egen vikt är något som vi gör lika ofta som vi pratar om vädret!  :laugh: det är ju mer norm än undantag att höra kvinnor av alla storlekar gnälla över sin vikt och ev överflödiga kilon/gram än att höra någon säga att den är nöjd med sin kropp! ... nästan lite av en social norm tror jag!  :smack_head: :laugh:

Corny:

du har nog väldigt rätt där, kwidell!  :rose:

kwidell:

Klart jag har!  :lol: en kwidell har alltid rätt!!  :lick:....  :lulz:  :flirting: kanske inte alltid dårå..  :whistle: men endå!  :flirting:

MrsMoss:

Ni har säkert rätt i det att 3 kilo för en smal kan vara lite mkt som 10 kg för en tjockis. Men det är lite som ngn skrev, att om h*n då¨tycker att h*n är så fet, vad tycker dom då om lilla mig? Men det kanske är så att vänner inte ser en som så fet..ja jag vet inte, men skit samma  :whink:

Idag kommer sonen hem efter en liten semester hos min mamma, han har blivit bortskämd, så nu blir det andra bullar, haha. Nej, men jag har saknat honom som en tok, även om det har inneburit att jag har haft hela kvällen för mig själv, utan nattning nr 2. Liiiite skönt har det varit  :redface:

Skall försöka ladda inför ännu en vecka...något i mitt liv gör det extra jobbigt just nu, men jag skall klara detta för min skull. Och för mina barn. The show must go on!!

Mynlen:

Jooodå du kommer nog att klara det. Även om det är jobbigt. Men just med den här kosten märker jag att jag är lugnare inför en hel del problem. Bara att fortsätta :)

Skönt att ungen är hemma igen. kommer inte ihåg om jag såg något om åldrarna på barnen?

Även om jag har varit 120 (eller 125 enligt en annan våg) som mest har jag aldrig känt mig riktig tjock eller fet. Jo, ibland förstås när jag inte kom in i vanliga kläderna eller fastnade i armstöden av vissa stolar..  :lulz: Få se hur jag känner mig när jag nått min målvikt :) 

Sidor: << < (4/19) > >>