jag har haft en del elfa system korgar men avskydde dom efter ett tag :) Blev inte så praktiskt som jag ville. Hoppas du är mer nöjd med dom!
Nä, korgarna är besvärliga. Det här är hyllor med konsoler. Så det kommer nog bli jätte bra!
Man kan alltså köpa begagnad köksinredening! Toppen! För min håller på att rasa ner från väggarna, bokstavligen. Du måste lära mig hur man spanar.
Inte köksinredning.Väggfast hylla till vardagsrummet. Men man kan säkert hitta köksinredning med. Folk slänger ju ut nästan nya kök, bara för att det inte matchar deras humör!
Gå in på Blocket.se. Jag tror inte att det är någon match för dig att lista ut hur du ska hitta på sidan. Man får filtrera själv med såna där rull-lister. Sen är det bara att titta vad som finns. Det uppdateras hela tiden, så du får nog ha koll var och varannan dag för att hinna med att se allt.
Vad skönt att du mår bättre!
Det där med att du har ont i huden, är det så där som man kan få när man har feber? Att huden liksom blir överkänslig och beröring känns obehagligt?
Ja, typ influensaont i huden och lederna. Det kommer och går, men den här gången höll det ju i sig i dryga två veckor, istället för någon dag bara.
Nu har jag bara min vänsterarmbåge som är skitsur, men det är lättare att leva med. Högern börjar också protestera eftersom den får ta allt. Men det blir nog snart ett nytt läkarbesök oavsett, så då tar jag upp den på agendan.