Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

RSS feed 2012.02.09 - 11:28:37 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Halleluja! Jag är helad!  (läst 2239 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
idalinda
Global Moderator

Smörklickar: 37

Antal inlägg: 5483

« Svara #15 skrivet: 2009.07.25 - 17:03:33 »

Näsan slutar rinna när jag inte intar mjöl och mjölk , det är liksom bra bara inom ett dygn,  visst reagerar jag något på pollein  också,
men M/ M är så tydligt att jag
måste ha näsdukar med mig till soffan efter middagen med M/M, för att inte tala om när jag vaknar på morgonen, näsan rinner som en kran .

Jag vet inte om någon skillnad mellan den finska och svenska mjölken, kanske det finns något... :blink:
Loggat
Corny

Smörklickar: 24

Antal inlägg: 2426

« Svara #16 skrivet: 2009.08.01 - 00:40:49 »

Har du alltid märkt det så fort, eller är det nåt som har kommit efter att du har skippat kolhydrater? Dum fråga, kanske, men jag undrar.
Loggat

Ibland så är man någon annan än den man ser ut att vara.
idalinda
Global Moderator

Smörklickar: 37

Antal inlägg: 5483

« Svara #17 skrivet: 2009.08.22 - 10:16:15 »

jag är undranade fortfarande.
Näsan har runnit sedan jag var liten, men förklaringen kan ha varit mjölk/mjöl även då.
Värst har det alltid varit på våren, nu även på sommaren och hösten, misstänker mögel i luften så här på höstkanten.

Jag är inte kommit fram till vad som är den största boven i dramat:  mjölk eller mjöl ( även glutenfri) för mögel/ pollenhalten i luften varierar också ständigt
så vissa dagar verkar som jag mår bra även om jag har använt grädde i maten, nästa gång fungerar det inte alls...
Jag funderar också om det är en skildnad att äta grädde i fisksoppan ( uppvärmt)  eller som vispad på en pannkaka .
Loggat
Sidor: 1 [2]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006, Simple Machines Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!
Sidan skapades på 0.055 sekunder med 23 databasfrågor.