Här sitter jag och smuttar på en SME (stavmixerespresso)
Det är syndigt gott och jag tror säkert jag skulle kunna leva på detta. Därför blir det bara ibland och som mellis när jag jobbar hemma. Idag var jag och styrketränade för första gången efter sommaren, körde rätt hårt och efteråt var jag helknasigt glad, måste vara de där omtalade endorinerna som jag aldrig kännt av tidigare. Hur som helst. Det här bråket som varit om fettkaffe har haft en positiv effekt på mig. Anna Halén fick mig att inse att det här med att sörpla i sig äggmjölk med 60-70 g fett på morgonen kanske inte var en lysande idé trots allt. Jag dricker fortfarande äggmjölk men med 1/3 dels fett och se där, vikten börjar krypa nedåt igen. Vad mer då, jo jag är riktigt hungrig innan måltiderna, det börjar kurra i magen strax innan lunch och middag. Det är här ju det hemskaste en lchf:are kan vara med om men jag njuter av det. Är lite trött på att aldrig vara så där rejält hungrig och få kasta sig över maten med god aptit. Så nä, det här med att man ska trycka i sig så mycket fett man bara kan köper jag inte. Jaja kom nu inte och säg "vad var det vi sa"