Nu har jag fått jobb igen. Börjar 1 september så nu ska jag bara njuta och vara ledig. Har faktiskt börjat jogga lite. Börjar väldigt försiktigt typ går 5 min springer 1-2 min osv. Det är riktigt skönt och jag orkar mer och mer.
Helgen var däremot katastrof. Jag hjälpte till på SM i Lydnad och Agility och på fredagen var det uselt med mathållningen. De hade missat lunchen för funkisar men tillslut fick vi kassler och potatissallad
Det resulterade i att jag i ren desperation tryckte i mig en chokladboll. Sen fortsatte det på samma vis hela helgen. När man stapplar i säng på kvällen och sedan är uppe igen tidigt nästa morgon orkar man inte vara duktig och förbereda allternativ mat. Hade jag vetat att det bara skulle serveras sockerbomber till funkisar hade jag förberett långt innan.
Och i helgen är det midsommar. Då tänker jag äta sill. Orkar inte göra egen då vi är bortbjudna.Har ingen lust att komma och säga att jag äter min egen sill. Men sen gäller det att komma på banan igen, nu vill jag minska måtten.