Skönt. Hoppas nu du får brocket fixat också. Varför kan de inte göra det för att du är tjock? :fork_off:Tror de det skulle komma tillbaka?
Nu är ju fakta detta att alla sjukdommar man kan få allt från snuva till getingbett härrör sig från fetma, en kvinnlig bekant till mig som är stor fick höra när hon kom till akuten när brutit armen att hade inte hon varit så fet så hade hon klarat armbrottet bättre
. Det första man får höra hos VC är inte välkommen utan " du vet väl att du är överviktig" Jag brukar svara " Nähä är det sant
" Tror folk att man inte vet om att man är fet??? att dom gör en välgärning när dom påtalar uppenbara fakta
Visst kan det finnas en ökad risk vid operationer mm men dom kan ju för fasiken inte strunta i en eller
Jag skall i allafall till kirurgen på S:T Görqans sjukhus i början på dec....vi får väl se om dom kan operera pga av Bassililusker eller om det läkt ut av all penicillin
Men jag är glad som solen att jag mår bättre i huvudet nu när trycket gått ner, mer ork direkt
...får se på måndag efter återbesöket på VC om det skall till mer medicin eller om trycket ligger bra... får även svar då på vad det kan bero på att jag även hade förhöjda värden av röda blodkroppar.... googlar man som jag kan man bli mörkrädd för mindre, Internet är en mardröm för en blivande hypokondriker som jag
Affe