Men fatta vilken plåga att cykla i prasselbrallor! Och såna där benfickor är nog bra och praktiskt, men ser tämligen löjligt ut i stan och gör inte precis att man får en smalare profil...
Inte har de skickat än heller, inte ens påbörjat plockningen. De brukar vara så snabba och skicka inom ett dygn. Hoppades ju att få det till helgen. Nåja, men lite tur får jag det om de skickar under dagen.
Jag köpte även två joggingbrallor, ett par termoleggings och 4 mössor. Här ska vinterrustas! Joggingbrallorna är jag orolig för. Har tidigare köpt deras damvariant och den var vidrig med liksom urringade fickor så man absolut inte kan ha nycklar eller plånbok i dem. Helt sjukt fult dessutom. Så nu tog jag herr och hoppas de är bättre. Annars får jag ta smällen och returnera.
Alla mössorna var för att jag köpte en kepa där förra året som jag gillade jättemycket, men nån snodde den av mig på apoteket! Sen har de supersköna thinsulatemössor som är jättevarma utan att man blir så svettig. Den jag har börjar se sliten ut så ersatte den plus köpte en i en icke-signalfärg också så jag slipper skämmas när jag går på stan. De är så billiga. Plus en stickad yllemössa.
Det här är thinsulatemössorna. De är verkligen bra. Prova den sån om ni ändå beställer nåt annat nån gång.
http://www.engelsons.se/thinsulate-mossa