Tror du? Vi tänkte att jag måste ha varit naken och då var sängen enda möjligheten. Och att det börjat blöda igen senare när jag var påklädd alltså. Det enda jag kan tänka mig att jag går emot härinne är diskbänken eller en fönsterbräda och de är inte vassa. Klär för det mesta på mig när jag går ut.
Men du har rätt! Har också haft såna rispor på benen utan att byxorna haft skador. Kanske är det någon slags spets som bara sticker ett litet hål i tyget som går igen sen och sedan dras tyget liksom med när skinnet rispas.
Hela veckan har varit fylld av små missöden. När jag skulle leka den nakne kocken och stekte mogonfläsket utan att vara fullt påklädd måste det ha stänkt på mellangärdet. Det gjorde inte heller ont, men senare såg jag att jag hade stora röda utslag och trodde jag drabbats av ännu en barnsjukdom. Först när det blev blåsor fattade jag.
Sen lyckades jag nästan limma ihop fingrarna med superlim. Ny tub. Stack hål på den och stod och väntade på att det skulle börja rinna. Då kände jag att det hettade på fingrarna på handen jag höll prylen som skulle limmas i. Det hade redan runnit. Det var tunnt som vatten och lika klart så jag såg det inte i kvällsbelysningen. De tre fingrarna i mitten var helt täckta och satt ihop. Fick isär dem genom att bända med den andra handen. Hade det gått några sekunder till tror jag det hade varit kört och jag hade varit tvungen att åka till akuten och skämmas. Jäklar vad fort det torkade! Var rätt läskigt för var jag var inte säker på om skinn drogs bort, men det gjorde det inte. Inte fick jag bort limmet heller. Hade bara bensin härinne och det hjälpte inte. Men det bröt nog ner limmet lite ivf, för dan därpå kunda jag dra bort det mesta som skinn som flagar.
Fick även bitar av hushållspapper fastlimmade på båda händerna och på prylen. Jag hade sinnesnärvaro nog att slita till mig en bit papper för att skydda den andra handen när jag skulle bända isär fingrarna nämligen.