Förresten, har du märkt eller hört om att man skulle kunna få mindre torr hud av detta?
Jo, det är inte ovanligt att de som kommenterar hos freetheanimal och vegetablepharm skriver att de fått mjukare hy.
Mina armbågar där jag haft problem med fjällande hy har blivit mycket bättre men jag har fortfarande en del problem med utslag kring ögonbrynen.
Fötterna har jag haft en tendens till självsprickor på hälarna och när du nu frågar så inser jag att de blivit väldigt fina.
Insåg just att mina fötter blivit mycket mjukare också. Och de får inte Dove på sig så ofta, så det måste vara potatismjölet. Fasiken också.
Tja man ska ju inte bli dålig av det man äter men samtidigt är det väl svårt att inte få några reaktioner om nu tarmfloran börjar ändra sig och förhoppningsvis förbättras.
Men jag har fått uppfattningen att besvären brukar gå över rätt snabbt. Har ju hållt på ett tag nu. Vad kan det vara? En månad?
Nedrans också. När jag äntligen hittat nåt som gör huden mjukare och inte är giftigt så är det ett jäkla laxermedel!