Jag tror dig. Tycker det är märkligt att jag inte märkte något. De flesta brukar ju hosta mindre efter att först ha hostat mer. Ingen skillnad för mig, jag hostade inte när jag kedjerökte heller. Jag var en naturbegåvning på området.
Inte fick jag bättre luktsinne heller, vilket jag tycker är mycket tråkigt.
Fattar inte vad det är med min snok. Jag kan nästan aldrig andas enbart genom näsan. Det kan lossna ibland när jag cyklar. Känns lite svällt och jag kan alltid snörvla lite även om det inte rinner. Doktorn har kollat och enligt honom är det inte svällt och ser alldeles normalt ut. Det är det INTE!
Tror det är därför jag har dåligt luktsinne. Tänkte på det häromdan när han som inte tål någonting var här. Hade klippt ner en doktor Westerlund och bladen låg i kompostpåsen. Han reagerade direkt och sa att så starkt hade han aldrig känt lukten förut och jag var tvungen att ställa ut påsen i trappen och vädra. Jag kände ingenting förrän jag tog i påsen, trots att jag också kom utifrån och alltså inte var tillvand. Påverkar ju smaken också, så klart. Jag vill ha tillbaks min gamla näsa!