Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 06:54:12 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 91   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?  (läst 434394 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #885 skrivet: 2015.02.17 - 15:31:09 »

Jaha det var ju roligt så länge det varade.  :mad_roll: Bokade tid hos kiropraktor för nackspärren som vägrar ge sig och fick träningsförbud på muskler i nacke och i närheten. Jag får träna ben och mage också (antar jag), samt crosstrainer och löpband. Jaja det går ju det med.
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #886 skrivet: 2015.02.17 - 17:20:41 »

Vad trist!
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #887 skrivet: 2015.02.28 - 18:12:35 »

Men vad kostar det "billigaste" gymmet däruppe då?

En kompis ska börja på gym berättade hon i telefon. Så jag satt och googlade medan vi pratade och då hittade jag faktiskt ett väldigt billigt alternativ, förutsatt att man kan/vill gå vardagar på dagtid. På 24seven kan man gå för 99:-/mån + startavgift 199:-, mån-fre mellan kl 06:00 och 16:00. Det var ju faktiskt väldigt prisvärt.
http://sv.fitness24seven.com/produkter-tjanster/priser-medlemskap/

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #888 skrivet: 2015.03.01 - 21:31:03 »

Ha ha! Nu har jag hittat ett i andra änden på skalan. Brukar gå förbi ett ställe som ser riktigt sunkigt ut, gammal fallfärdig kåk, inga stora fönster mot gatan o.s.v. Kameleont står det på skylten, men gymet heter tydligen Womens Wellness. Rigktigt härligt flummigt på deras sajt. "Hos oss köper du en helhetslösning i form av ett livsstilsprogram, och inte ett gymkort" - jo jo. Sen har de olika såna där koncept man kan köpa då.

Det dyraste är för oss som lider av tjockishetslivsstilen då. Värstingprogrammet heter Biggest Winner. Man tecknar sig för två är för det facila priset av 99 900 kr. Men de samarbetar med NORDEA för förmånlig avbetalning. Det var väl bra?  :biggrin1:

Fy fan, säger jag. Det ingår iofs väldigt mycket, många timmar med PT, massage o.s.v. Men ändå. 
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #889 skrivet: 2015.03.01 - 21:31:48 »

Ha ha! Nu har jag hittat ett i andra änden på skalan. Brukar gå förbi ett ställe som ser riktigt sunkigt ut, gammal fallfärdig kåk, inga stora fönster mot gatan o.s.v. Kameleont står det på skylten, men gymet heter tydligen Womens Wellness. Rigktigt härligt flummigt på deras sajt. "Hos oss köper du en helhetslösning i form av ett livsstilsprogram, och inte ett gymkort" - jo jo. Sen har de olika såna där koncept man kan köpa då.

Det dyraste är för oss som lider av tjockishetslivsstilen då. Värstingprogrammet heter Biggest Winner. Man tecknar sig för två är för det facila priset av 99 900 kr. Plus inskrivningsavgift på 1190 kr förstås. Men de samarbetar med NORDEA för förmånlig avbetalning. Men det var väl bra!  :biggrin1:

Fy fan, säger jag. Det ingår iofs väldigt mycket, många timmar med PT, massage o.s.v. Men ändå.  

http://womenswellness.se/trana-hos-womens-wellness-gym-i-uppsala/ga-ner-i-vikt-pa-gym-i-uppsala/
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #890 skrivet: 2015.03.30 - 17:52:39 »

Va!!!??? Över hundra tusen? blä!  :mad_viking:

Får ingen struktur, pendlar mellan kh frossa och lchf och allt däremellan. Vikten är nog upp, törs knappt att väga mig. Jag är kär, äter ibland för lite ibland vad som helst...

Nu har jag iaf målat mitt badrum en ljus pistachegrön färg och hoppas få upp duschstång och duschdraperistån inom en överskådlig framtid. Hållare som håller duschmunstycket är underskattat har jag konstaterat efter en period som jag hållit det själv.
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #891 skrivet: 2015.03.30 - 18:57:43 »

Va? Har du sex istället för att banta?  :club_idiot:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #892 skrivet: 2015.03.30 - 19:53:22 »

Hahahaha nja det var ju inte mitt resonemang precis men det är väl lite så lol.  :lulz:
Mitt provmånad på gym gick ju ut vet du.  :crazy: Jag kunde inte träna typ halva månaden så...
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #893 skrivet: 2015.03.30 - 20:23:05 »

Var inte avsikten att du skulle fortsätta?  :whistle:

Du får hitta på gratisgrejer du kan göra. Gratis är bäst.  :nod-yes:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #894 skrivet: 2015.03.30 - 21:44:05 »

Jo avsikten var att fortsätta men eftersom jag ändå inte gymmade för att jag hade ont så var det ingen idé. Det får bli gratisaktiviteter ett tag. Går ju till jobbet 40 min varje väg och kör lite löpband. Dock har jag inte mycket energi när jag springer, det var bättre förra veckan när jag moffade kolisar..
Finns ett gym till som jag tror jag ska testa sedan, de kan eventuellt ha fräschare maskiner kanske.
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #895 skrivet: 2015.03.30 - 21:51:35 »

Jamen nästan 1½ timmes daglig promenad är ju inte fy skam!
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #896 skrivet: 2015.03.30 - 22:06:26 »

Jo men än så länge bara 3 dagar i veckan. Fortfarande bra ändå.
Loggat
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #897 skrivet: 2015.04.01 - 06:23:51 »

men att vara kär är härligt :)
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #898 skrivet: 2015.04.01 - 16:35:33 »

:inlove:
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #899 skrivet: 2015.04.03 - 09:34:48 »

GLAD PÅSK på er!  :dancing_chicken:
Loggat
Sidor: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 91   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544