Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 17:44:07 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 91   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?  (läst 435147 gånger)
0 Medlemmar och 21 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #780 skrivet: 2014.10.02 - 16:59:08 »

Har du problem med luftvägarna? Astma eller nåt?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Ary
Gäst
« Svara #781 skrivet: 2014.10.02 - 22:50:26 »

Född med astma, växte ifrån den men hade astmatiska perioder som rökare men det är genomsnittligt bättre och jag har inte behövt mediciner på ett bra tag. Kan ju hänga ihop men tycker inte att jag skulle kunna bli sjuk av lite kall luft varje gång, det är ju viruset man ska bli förkyld av ju... Börjat undra om jag har en infektion som jag inte vet om. Får vänta och se om det dyker upp något.
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #782 skrivet: 2014.10.02 - 22:53:33 »

Jo men om den kalla luften gör att det inte funkar som det ska i gapet på dig kanske inte virusarna filtreras bort lika effektivt. Kan man inte tänka sig det?
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #783 skrivet: 2014.10.02 - 22:56:08 »

Jo fast reaktionen kommer omedelbart medan jag springer, men blir sedan värre. Gå ute funkar bra iaf. Annars får jag väl skaffa ett sådant där gristryne lol. Airvent?
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #784 skrivet: 2014.10.02 - 23:07:04 »

Jag kan få som förkylningssymptom om jag blir nerkyld. Ibland blir jag verkligen förkyld men för det mesta går det över. Du vet, känns om nån skurit i halsen med kniv, kliar och gör lite ont i öronen, näsan rinner.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #785 skrivet: 2014.10.03 - 13:53:25 »

Bara att mitt inte går över. Idag fryser och svettas jag inte lika mycket.

De goda nyheterna är att det blir kontrakt på lägenhet på tisdag.  :yay: Kan bli flytt 2 ggr ändå eftersom det är ett par veckor mellan utflytt och tillträde som det ser ut, men vem vet det kanske kan lösas på något fiffigt sätt. Ljus och trevlig lägenhet med mycket lite insyn.  :bg:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #786 skrivet: 2014.10.03 - 13:55:16 »

Vad bra! Då kan du gå naken!  :biggrin1:

Du behöver ju inte packa upp så mycket även om det blir två flyttar. Se till att ta det du behöver för sig så du kan låta de andra lådorna stå bara. :nod-yes:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #787 skrivet: 2014.10.04 - 12:12:47 »

Nja nu är jag ju inte riktigt nudisttypen.... Verkar lite kallt.  :hm-hm: Men just nu har jag full insyn på båda sidor av lägenheten, så om inte grannarna ser ens disk eller en komma näck ur duschen så kan de rasta sin hund på andra sidan och se om jag tittar på tv eller inte så det blir rätt mycket persienner nere.
Nä det är mest jobbet med att transportera allt två gånger men inte mycket att göra. Leker med tanken att be att få förvara möblerna i lägenheten som bostadsrätten, men vet inte om han skulle nappa, även om han redan är utflugen till Thailand.
Precis, hos mamma behöver jag bara tandborste, kläder och en vattenkokare.
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #788 skrivet: 2014.10.04 - 12:18:57 »

Det är klart att du ska fråga om det! Det har flyttats mycket i mitt hus senaste åren och folk gör olika dealar hela tiden som inte har mycket med det juridiska tillträdesdatumet att göra.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #789 skrivet: 2014.10.04 - 14:25:56 »

Ja alltid är det värt ett försök.  :smile:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #790 skrivet: 2014.10.04 - 14:56:45 »

Det är väl vanligt att man anpassar för att underlätta flytten. Tycker absolut du ska fråga!
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #791 skrivet: 2014.10.09 - 00:54:16 »

Tillträde kan inte ske innan föreningen godkänt personen, då blir det svartuthyrning. Meen mina möbler kan släppas in på flyttdag och stå och vänta tills slutkontrakt skrivits.  :yay: :cheers: Bara jag inte klagar på att det inte städats under möblerna vilket jag förstår är helt omöjligt.  :bg:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #792 skrivet: 2014.10.09 - 01:23:53 »

Det är bara att bygga smala och höga travar!  :tongue:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #793 skrivet: 2014.10.09 - 09:29:04 »

Hehe ja jag kan  ju leka hoarder.  :crazy: Kände mig som en igår när jag grävde fram en trasig tv bakom mängderna av saker i klädkammaren. Den var för tung att få ner till bilen ju... Nu har jag spritt ut sakerna i högar på golvet a la chabby chic style. Och kompisen ringde och säger att hon, tonårssonen och två små vovvar kommer och bor hos mig i natt.  :lulz: Nu funderar jag på om jag kanske borde ställa tillbaka våningssängsdelarna som jag tog upp igår för att mäta eftersom potentiella köpare på blocket ville veta måtten eftersom vi inte satt ut dem.  :rolleyes: Mamma köpte till mon brors barn men de ska ha bäddsoffa tydligen.  :tongue:

Vill någon utav er också bo här inatt så har jag en madrass kvar som inte är tingad.  :flirting: Fast den tar väl hundarna. Missen kommer nog undra, hon är lite hundrädd..
Loggat
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #794 skrivet: 2014.10.09 - 12:06:14 »

brukar gå fint ändå! Bara hon har ett ställe där hon är "säker"
Loggat

Sidor: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 91   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544