Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 11:58:56 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 91   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Arys lowcarbande - vägen till ett smalare liv?  (läst 434898 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #810 skrivet: 2014.11.07 - 21:10:44 »

Ooops jag glömmer alltid länkarna  :smack_head: http://www.signal-andersson.com/foretag/julskinka-kokt-35-kg/

Här var en kul rubrik också när vi ändå håller på, dock ej julskinka: Grisigt att inte berätta vad skinkan innehåller
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/karinahlborg/article12658934.ab
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #811 skrivet: 2014.11.07 - 21:18:32 »

Det var förresten samma tråd men jag ser bara ditt inlägg men inte den fortsatta dialogen som jag ser här: http://forum.fetbobba.net/index.php?action=printpage;topic=3573.0  :blink:
Där jag verkar helt oförmögen att inse att alla skinkor jag ätit hittills är tumlade och rätt tvivelaktiga.  :rolleyes: Några var trots detta rätt goda dock.
Loggat
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #812 skrivet: 2014.11.07 - 21:22:07 »

Var det den skinkan som inte var bra eller?

Arikeln du länkar till är ju väldigt positiv egentligen. Vore ju jättebra om sånt skrevs ut ordentligt.  :nod-yes:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #813 skrivet: 2014.11.07 - 21:22:34 »

Det var förresten samma tråd men jag ser bara ditt inlägg men inte den fortsatta dialogen som jag ser här: http://forum.fetbobba.net/index.php?action=printpage;topic=3573.0  :blink:
Där jag verkar helt oförmögen att inse att alla skinkor jag ätit hittills är tumlade och rätt tvivelaktiga.  :rolleyes: Några var trots detta rätt goda dock.

Nu får du ursäkta men nu förstår jag inte vad du säger riktigt.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #814 skrivet: 2014.11.07 - 21:31:16 »

Följde du inte länken? När jag följde din länk hittade jag bara ditt inlägg men på andra tråden har vi andra gjort inlägg också
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #815 skrivet: 2014.11.07 - 21:55:15 »

Jaha! Jag la inte märke till att det bara var mitt inlägg. Jättekonstigt. När jag söker på "helmuskel" får jag upp flera inlägg i den tråden. De flesta leder till bara mitt inlägg, men ett visar hela tråden.
http://forum.fetbobba.net/index.php/topic,3573.0.html

Ingen aning om vad det beror på. Måste ha blivit nåt kajko i databasen. Hoppas att det inte sprider sig.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #816 skrivet: 2014.11.07 - 22:00:31 »

Men va fan! Jag körde lite olika autmatiska maintenance-prylar som finns och nu får man inga träffar alls om man söker på helmuskel!  :huuh:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #817 skrivet: 2014.11.07 - 22:06:06 »

Nu funkar det igen. Vad läskigt! Jag trodde jag hade haft sönder nåt.

Felet är kvar. Men det måste ha blivit något kajko i databasen för mitt ensamma inlägg har ett helt annat topic-nummer än det där hela tråden syns. Typ att mitt inlägg blev inagt som två separata trådar och sen har (så klart) bara den ena växt.

forum.fetbobba.net/index.php/topic,3617.0.html
forum.fetbobba.net/index.php/topic,3573.0.html

Nu är jag bra sugen på att deleta det där ensamma inlägget, men tänk om alltihopa försvinner ivf då?  :sosad:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #818 skrivet: 2014.11.07 - 22:07:44 »

Bättre att låta bli kanske för om du söker dataråd så har du inget att hämta här.  :sneaktongue:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #819 skrivet: 2014.11.07 - 22:11:33 »

Ha ha! Det är två olika inlägg faktiskt. Sjunde och åttonde nerifrån här.
http://forum.fetbobba.net/index.php/board,29.20.html

I inlägget som har fått svar har jag lagt till lite på slutet. Jag skulle väl redigera och så blev det fel och ett nytt inlägg istället. Inte för att jag begriper hur det kan ha gått till. Om jag hade för vana att skriva i något program på datorn och sedan klistra in här skulle jag fatta hur det kunnat hända, men det gör jag aldrig. Inte för att det spelar någon roll, men lite spökigt är det.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #820 skrivet: 2014.11.08 - 15:34:09 »

Aha! Men då löste det ju sig till slut.  :bg:
I den tråden står det att du ska köpa minst 4 skinkor i jul.  :flirting:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #821 skrivet: 2014.11.08 - 15:54:50 »

Det gjorde jag. Om det är förra julen som avses.

Jag deletade tråden med bara ett inlägg nu när du sett.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #822 skrivet: 2014.12.10 - 11:01:26 »

Nu börjar det bli drägligt i nya lägenheten men det mystiska gratisinternetet lyser med sin frånvaro. Sonen till säljaren tog med sig ett modem som jag kanske skulle haft, vad vet jag...  :smack_head:  Maten blir nog en grönsaksrik 50-80 kh ett tag kommer ta tag i kcal när jag kan börja regga senare, har saknat morötter, apelsin etc och så mycket grönsaker man vill ha.  :dribble: Sedan fungerade det ju bra mot sötsug sist. Har med dålig kolhydratsrik "normalkost" gått upp en del pga flyttslarv med mat och sug.

Köpte en helgskinka (med pålimmad svål) för ett tag sedan och åt upp allt.  :flirting:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #823 skrivet: 2014.12.10 - 12:37:41 »

Vadå för gratis internet? Skulle det finnas bredband istallerat och du hittar inte urtaget?
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #824 skrivet: 2014.12.10 - 13:40:46 »

Det finns en dosa i hallen, till den hade förre ägaren dragit kabel till tv i v-rum och modem med sladd dragen till skrivbord i sovrum. Vet inte vad det var för modem ej heller vad kabel som var dragen till v-rum, svårt att se när de är borta när man flyttar in. Ska titta på det snart men behöver fixa vissa saker i lägenheten så att häcka vid dator eller tv vore väl inte det bästa. Så nu läser jag enbart böcker och illustrerad vetenskap som på den gamla goda tiden. Sedan ska jag försöka logga in här på mobilen, kom som vanligt inte ihåg lösenord därför jag inte varit här.  :pippi:
Loggat
Sidor: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 91   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544