Jag tänkte passa på och köpa fler toppar, jag ser ut som en valross, har aldrig varit så stor som nu (92kg till mina 160cm är mycket).
LCHF funkar inte riktigt för mig när det gäller att gå ner i vikt, jag har bara gått upp, sakta men säkert. Jag slipper dock magproblem och mår mycket bättre på LCHF så jag håller mig till det i alla fall.
I vilket fall som helst, jag har inga kläder som passar, så jag behöver fler toppar om jag ska ha något att ha på mig den kommande våren och sommaren.
Så jag går in på Ellos, hittar flera fina toppar, nedsatta med 70%, priset är nu 39kr per tröja. Jag beställer flera stycken, i olika färger.
Men när jag väl kommer till kundvagnen, då kostar tröjorna helt plötsligt standardpriset på 129kr styck. Jävla lurendrejare. Jag är så less på de.
Detta är inte heller den första gången som de lurats såhär, det verkar vara legio när man beställer från deras sida.
Jag önskar jag var normalviktig så man kunde gå i vanliga affärer och hitta bra grejor där. Nu är det uteslutet att traska runt på stans butiker, trängas och svettas i små provrum medan man kränger av sig och på sig plagg efter plagg.