Linika, vad gör du?
Tentaveckan? Högskoleprovet? Resplaner? krachat internet?
Det är värre än så, jag hamnade i en 'inte-besöka-forum-period' T_T Jag hoppas den är över nu :) Tentatider kommer dock snart ^^'
Tänkte jag skulle uppdatera lite här med hur det har gått för mig på senaste tid när jag ändå passar på att vara här :)
Jag har syndat en massa, (har fyllt år och grejjor, och jag har dålig självdiciplin T^T) men över lag hållit mig till min lchf-kost. Jag funderar nästan på att börja skriva upp vad jag stoppar i mig igen, det är mycket lättare att inte ta den där kakan när man är tvungen att skriva upp vad den innehåller ^^'
På den ljusa sidan har jag nått en målvikt o.o Blev jätteförvånad när jag ställde mig på vågen förra veckan och den stod på 60kg. Så lite har jag inte vägt sen tidiga tonåren o.o Mamma säger att det är för att jag inte äter lika mycket godis och sånt, och att det inte beror på kosten. Jag säger no shit Sherlock angående sötsakerna, men menar att det är till följd av kosten. När jag är mätt och känner hur kroppen reagerar på socker är det lättare att motstå att småäta (även om det är svårt ändå).
Över lag känns allt bra, jobbar på att inte synda, det går lite som det går, men det känns som att det blir mer och mer sällan med tiden :) (får så förbannat dåligt samvete när jag stoppar i mig något jag vet att jag inte borde)
Har även en till mycket stor anledning att undvika kolhydrater. Har ett par nästan hål som bör hållas i schak ordentligt, eller så kommer min tandläkare att borra i dem T_T