Sorla. det låter jättemysigt. i teorin. men varken jag eller maken är i form precis.. ja om man räknar bort formen "Rund" då dvs!
så jag tror jag får vänta med den sortens friluftsaktiviteter ett litet tag till! .. vi är faktiskt båda gammla Scoutledare i grunden, så vi tycker om friluftsliv.. men när man inte kan knäppa igen sovsäcken pga att magen tar för stor platts så tar det bort det roliga liksom
ett annat bekymmer som vi har är att vi vill åka iväg och "göra" något!?
jag vet inte riktigt vad egentligen... men något!... antar att både maken och jag tycker om att ha ett "mål" med resan liksom... tex High Chaparall så är ju målet rätt självklart. att besöka parken och njuta av en dag i westernstil... Ullared är det ju Shopping som gäller... men vad göra i tex Halmstad?
det är en liten mysig stad ja... men vad gör man där? annat än tittar på husen?...
Jag antar att jag vill dela upplevelser med maken på något vis... vår resa i USA var ju ena upplevelsen efter den andra
... så jag antar att jag vill försöka återskapa lite av den magin här...
men då vi redan varigt på Kolmården, Borås Djurpark, Gröna Lund, Lisseberg, High Chaparall och Ullared så börjar jag känna en stor idé torka
En Finlandskryssning är iof alltid mysig... vi har aldrig varigt på en tillsammans faktisk. så det kan vara kul!. ... finns det något roligt att besöka i Finland? Idalinda! du kanske har nån bra idé där?..
Tyskland har jag funderingar på också.. men vad gör man där? (förutom köper vin?) är det någon av er som varigt där och gjort något mysigt samman?... nån nöjespark, nått naturfenomen, underbar shopping... ja vad som egentligen!?