Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.23 - 23:54:39 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 960466 gånger)
0 Medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2925 skrivet: 2015.02.17 - 11:25:35 »

Du kanske inte vill dra in barnen, men om du sa att flickan börjar må dåligt, skulle det hjälpa?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2926 skrivet: 2015.02.17 - 15:34:12 »

det har jag redan gjort... även dragit in Sari som inte kan komma hem i helgerna nu...
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2927 skrivet: 2015.02.17 - 17:19:03 »

Jaha. Det enda som återstår är alltså att du bosätter dig i en låda på stadens torg i protest.  :nod-yes:
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #2928 skrivet: 2015.02.17 - 21:05:57 »

Ja! kan jag få kort då snälla?  :nod-yes:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2929 skrivet: 2015.02.17 - 21:21:22 »

kort? vadå för kort?
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #2930 skrivet: 2015.02.17 - 21:23:06 »

Ja om du nu skulle följa Hemulens lilla tips om att bosätta dig i en låda i stadens centrum.  :flirting:
Loggat
Ary
Gäst
« Svara #2931 skrivet: 2015.02.17 - 22:02:12 »

Men jag håller tummarna för att detta löser sig snart. Så här går ju inte någon längre tid...  :bearhug:
Loggat
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2932 skrivet: 2015.02.20 - 00:20:02 »

Visste inte att det var jobbigt för dig att klä på dig. Ursäkta.  :rose:

Fast å andra sidan skulle du ju kunna vara naken hela tiden så försvinner ju det problemet. Kanske kunde du ha en muumuu när du vill känna dig lite mer klädd?  :biggrin1:

Jag döööör! Någon säljer Homers muumuu!   :clapgrin:

https://www.threadless.com/designs/mumu-3
https://www.threadless.com/product/5550

Jag vill HAAA!  :inlove: Men frakten är säkert jättedyr och det hade varit roligare om det varit en riktig muumuu. Dessutom, vad är regular fit i Amerikat? Är M super sized eller?  :sneaktongue:

Risken är ju förstås att folk inte förstår att det är Homers muumuu utan bara tror att man har dålig smak. :goggle:

Vilken häftig sajt förresten. Där skulle man ju kunna shoppa om det inte var för Atlanten.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2933 skrivet: 2015.02.20 - 18:35:01 »

HAHAHAHAH!! ååå så underbart med denna "muumuu" men det där är ju bara en t tröja... fast dålig smak är den inte! varför tror du det????

fick igår litet förfrågningar om fler uppgifter, scannade o mejlade imorse och fick meul att det skickats vidare...  nu vänta litet. späääännnande.

värdfamiljen åker till Eurodisney på söndag till torsdag. Då har vi litet lugn och ro :)
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2934 skrivet: 2015.02.20 - 21:02:24 »

Om folk tror man köpt den för att man tycker mönstret är fint...  :rolleyes:

Jag saknar en bra kontakt i USA. Så praktiskt med en mula som man kan låta beställa grejer åt sig till billig eller gratis frakt och sedan bunta ihop det och skicka på billigaste sätt.

Fick hjälp med några små lampor jag var tänd på, såna där små loppor som går på en knappcell och inte är mycket större. Just dessa finns inte i Europa. Jag hade fått en med en annan grej och blev så förtjust i den. Alla företag jag hittade tog runt 200 spänn för att skicka dem hit! En person jag har kontakt med beställde dem, tror det var fri frakt till henne, och la dem i ett kuvert och skickade som brev till mig för ett par dollar. Men det är ingen jag kan utnyttja ofta.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2935 skrivet: 2015.02.20 - 21:18:50 »

Tyvärr bor jag inte i USA :) kanske vi måste hitta någon som bor där som vill vara hos oss forum :)

tyckte mönstret inte var för hemskt alls. trevliga blommor
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2936 skrivet: 2015.03.01 - 11:03:50 »

Vad Mynlen väger du vet hon inte. Men att det fuskas hejvilt nästan varje dag är ett faktum. Kläderna sitter som vanligt ännu, så det är nog fler faktorer som spelar in.

Denna vecka var väldigt fullbelastad med saker och lugn. Låter nog konstigt men värdfolket var till Euro disney några dagar. Och det var så skönt att vara ensamma. Men samtidigt var det sportlov och visserligen jobbade jag men jag jobbar ju bara 5 timmar om dagen så på eftermiddagen var jag hemma och då blev det att handla och sånt.

Och igår åkte jag med Linnea till hennes jobb.. jo hon har fått lördagsjobb :) I amsterdam i en jättecykelhandel i Amsterdam. Mest städning, damma av cyklar, fylla på litet här o där i affären och sånt, hon är ju 14 (blir 15 om 3 v) men det är jobb, super!  Sen åkte jag vidare till ett museum, tillsammas med dövgruppen jag är med i och det var roligt men museet var litet för överfullt så jag blev jättetrött :) Sen tillbaka till Amsterdam, åt mat hos Jesper tillsammas med Linnea och sen var vi på ett slags cafe ett par timmar. Jag drack en äggmjölk till frukost sen blev det inget mer till en bakelse vid museet (jaja) och hos Jesper var jag så sugen på fel saker så jag åt litet sockerkaka, dadlar och såna saker han hade liggandes :) Men sen blev det hamburgare (utan bröd). Konstigt dag!

Nu snart iväg till Linneas älsklingspony Charlie och sen till pappa som vill prata med mig om något. Det låter inte bra så vi får se!.

Jag försöker hålla mig till kosten men det är svårt. Första tre dagarna av denna "semester"  blev det chokladpraliner, chips och pommes och såna saker. PFFF jag har svårt sug just nu verkar det som!

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2937 skrivet: 2015.03.01 - 15:51:28 »

Det är väl svårt med maten när man bor med andra, kan jag tänka.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2938 skrivet: 2015.03.02 - 06:00:18 »

Jag kan ju vägra :) dvs bakelser kan jag vägra. Men jag ville inte. har för stort sug just nu
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2939 skrivet: 2015.03.02 - 06:22:25 »

Inte så lätt om de ställs framför nosen.
Loggat

Sidor: 1 ... 194 195 [196] 197 198 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544