Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 03:28:32 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 960639 gånger)
0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2850 skrivet: 2014.11.22 - 22:35:58 »

urgent betyder att man måste ha bostad fort. Kan inte än få den statussen eftersom jag inte har blivit tvungen att sälja huset. Nej jag gör det för att förebrygga att jag blir tvungen.. 

har skrivit in mig på 3 hus sista veckorna, för resten är för litet för oss.

Äh det blir nog bra ändå till slut!
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2851 skrivet: 2014.11.23 - 00:26:34 »

Hon har nog för stora barn.
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
berittis
Hero Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 873

« Svara #2852 skrivet: 2014.11.23 - 07:44:15 »

Ja, det förstås. Du har ju bostad. Hoppas att du får tag på nåt annat boende snart. Håller tummarna.  :smile:
Loggat
Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2853 skrivet: 2014.11.23 - 09:52:12 »

Fy fanken vad jobbigt!  :sosad:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2854 skrivet: 2014.11.23 - 10:26:53 »

jag ska ha 3 sovrum. Låter kanske lyxigt men Jag och Linnea ska ju ha var sitt rum. Och Sari studerar långt borta och bor där nu men eftersom hon är student kan det hända hon kommer tillbaka igen. Och om hon inte kommer tillbaka, gästrum eftersom Linneas pappa kommer hit regelbundet. Fast det borde gå med 2 sovrum också men men.. om jag på detta vis kan få till ett extra rum är det bara skönt!.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2855 skrivet: 2014.11.23 - 11:14:24 »

Så du letar efter en fyra då?
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2856 skrivet: 2014.11.23 - 21:13:10 »

just det!  visste inte helt hur det benämdes i sverige :)

Kom på att det är sorg jag går igenom nu. Älskar verkligen detta hus och omgivning men men... Sitter o njuter av min omgivning nu, så jag kan minnas hur det var. Snart börja bryta loss allt bit för bit.
Loggat

Sorla

« Svara #2857 skrivet: 2014.11.24 - 12:27:32 »

Klart det är sorg att flytta bort från en plats som man älskar och har sköna känslor knutna till.  :there: Men en 4a låter dyrt! Här i min kommun skulle den gå på 6-8 tusen. Minst! I månaden!  :cry: Det är inte tal om att ha ett rum som står tomt större delen av året. Borta är de tider då man hade ett finrum som ingen fick vistas i. Fast det har vi aldrig haft. Men jag hade kompisar som hade såna rum. Då fick man bara kika in genom glasdörrarna utan att röra något.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2858 skrivet: 2014.11.24 - 20:36:07 »

Här i holland är det så att om man har en inkomst under en viss gräns så får man  hyresbidrag. Hyra får då inte överstiga 699 euro i månaden.  Förresten är sovrummen rätt små, 6 m2 eller 7 eller 8 ibland.  föräldrarummet är större. Så visst är det ett rum men finrum kan man inte kalla det.   Men OM Sari kommer tillbaka måste det finnas plats att sova också.

Min inkomst är långt under den gränsen förresten :)
Loggat

Sorla

« Svara #2859 skrivet: 2014.11.24 - 20:43:29 »

Det måste jag säga låter som en väldigt bra modell. Hoppas du får veta något snart nu!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2860 skrivet: 2014.11.24 - 20:45:58 »

Så är det här också. Jo, det har blivit dyrt att bo. Undantaget är väl för såna som jag som bott länge och köpte innan priserna gick genom taket. Jag betalar 3300 för drygt 80 kvm. De som köper idag får ju skyhöga lån på toppen av det.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2861 skrivet: 2014.11.25 - 15:33:57 »

Jo det är samma här. Det finns bara begränsad av såna bostäder och många har hyrt innan deras lön blev så högt och dom bor kvar så.. tja.. 

Snart dags att kolla veckans "skörd" i hus igen...
Loggat

Sorla

« Svara #2862 skrivet: 2014.11.25 - 21:45:46 »

Jag håller tummarna.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2863 skrivet: 2014.11.26 - 21:25:02 »

INGENTING!!! tre ynka treor och tvåor.

En vecka väntanstid igen.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2864 skrivet: 2014.11.26 - 21:53:35 »

:sad:

Vad händer om du inte hittat något när det blir dags för din köpare att flytta in?
Loggat

Sidor: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544