Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 10:36:15 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 961752 gånger)
0 Medlemmar och 21 gäster tittar på detta ämne.
Ary
Gäst
« Svara #2385 skrivet: 2013.10.25 - 10:11:44 »

När man går ner fort brukar det ju vara en del vatten också och detta kommer ju delvis tillbaka när man börjar äta mer normalt... Så det ska nog stabilisera sig igen och du hamnar på en vikt som du sedan kan gå ner från.

Låter som du efter omständigheterna mår hyfsat ändå?  :bearhug:
Loggat
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2386 skrivet: 2013.10.25 - 11:29:10 »

Joda det gor jag!. Visserligen tungt ibland, eftersom det gick sa bryskt typ. Men jag ser fram emot min utveckling kommande tid, for det har jag "utrymme" till nu. Det ar bra jag ar kvitt honom men for en manad sen hade vi annu en relation och nu ses vi inte alls mer, jag bara hor litet om honom genom hans syster. Och det ar en mycket konstig kansla, litet som en amputation. Letade igar efter en bild pa mobilen stotte pa alla sommarlovsbilder. AJ! Da blir det litet jobbigt!

Tror nog det var vattenvikt eftersom jag igar (och pa onsdagkvall) at rodbetssoppa. Har kissat flera ggr stoooooora kissar imorse :)
Loggat

hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2387 skrivet: 2013.10.25 - 16:52:08 »

Men du är fortfarande på minus va?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2388 skrivet: 2013.10.25 - 18:06:46 »

Skål tamefan! :borracho:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2389 skrivet: 2013.10.25 - 19:20:48 »

minus vad?

skål! äter lowcarb pizza nu :)
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2390 skrivet: 2013.10.25 - 19:25:44 »

Minusvikt. Du väger väl fortfarande mindre än när du började gå ner p.g.a. problemen?
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2391 skrivet: 2013.10.25 - 20:19:15 »

jo det gör jag!
SÅ mycket har jag inte gått upp. Får strikta till mig snart igen. Men trött och ledsen då blir det svårare. Tror jag lägger mig i sängen snart då är jag iaf inte i närheten av mat...
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2392 skrivet: 2013.10.27 - 09:02:35 »

92,0 igår och 92,7 idag?? Men jag måste säga att det var en knäpp natt. Sov dåligt för att Sari var ute på fest, och hade cyklat dit. Det är en liten bit på cykelvägen jag ogillar jättemycket, så då sover man inte riktigt bra såklart. Vaknade flera ggr. och sen kl 5,15 ringde hon att cykeln var stulen... Så jag har hämtat henne.

Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2393 skrivet: 2013.10.27 - 10:26:28 »

Nää. Vad taskigt med cykeln! :sad:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2394 skrivet: 2013.10.27 - 23:13:31 »

Men vaffaan! Jag blir så sjukt förbannad på folk som snor cyklar! :-( Polisanmäl!

Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2395 skrivet: 2013.10.28 - 00:18:36 »

Ja, det är nedrigt! Förutom att det blir dyrt att skaffa ny så är cyklar personliga. Har varit jätteledsen över en del jag fått snodda. Min gamla enpetare som rullade så bra. Hade flera enpetare efter den, ingen var lika bra.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2396 skrivet: 2013.10.28 - 06:12:27 »

vad är en enpetare?

Jo den är polisanmäld nu. det gör man genom  internet nuförtiden. Helt okej :) Kommer nog att köpa en begagnad i veckan för på fredag ska jag börja tåga till jobbet och då behöver jag cykeln till att komma till jvst.  Värsta är att min husnyckel sitter på den också. Suck. Men, det finns ingen koppling mellan cykeln och min adress och det hände i ett kvarter 6-7 km längre bort. (med bil var det 11 km men då får man köra runt)

93.0 idag. Hm får väl släppa loss tanken på vikten. Om jag nu kan det. Suck. var en dålig helg denna helg, men jag tror mensen är på G för jag är så J*vla trött. Storm också igår och idag. snart ska jag hoppa i min lilla bil och jag hoppas jag inte blåser från vägen!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2397 skrivet: 2013.10.28 - 13:38:41 »

Har du nyckeln sitter på cykeln? Ärunteklokva?  :shock:

Enpetare = bara en växel. D.v.s. ingen växel alls.
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2398 skrivet: 2013.10.28 - 15:26:42 »

Jag tror lågtrycket gör oss trötta. Eller, jag vet att det gör det. I alla fall mig. Det är ett under att jag inte ligger däckad i migrän. Men det är antagligen för att jag bara drar omkring här hemma och är noll stressad.

Hoppas du lyckas hitta någon ok cykel. Har fortfarande inte hittat någon "ny" för den sonen fick stulen i våras eller somras. Inga duger, så han får köra longboard så länge.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2399 skrivet: 2013.10.28 - 17:32:52 »

ah enpetare en sån cykel! Tack.

Jag är tillräckligt klok men min cykel går inte att spåra till mitt hus. Så ingen fara.

mm lågtrycket, du kan ha rätt. Det var HÄFTIG storm här i holland idag. har sett massor med omkullblåsta träd!
Loggat

Sidor: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544