Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.24 - 15:28:40 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 962309 gånger)
0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #2340 skrivet: 2013.09.22 - 09:43:35 »

:crap:
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2341 skrivet: 2013.09.22 - 10:47:37 »

inte än. har inga besvär än. jag skiter mindre på lowcarb det vet jag så jag oroar mig inte än. att skita varje dag behövs inte.

Men snart så.. 5 kilo minst eller nåt :)

Bara jag inte blir skitnödig ikväll, jag ska på teater!  :eeek:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2342 skrivet: 2013.09.22 - 23:45:43 »

O vad kul! Var jättelänge sedan jag var på teatern. Hoppas du hade trevligt.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2343 skrivet: 2013.09.29 - 09:00:05 »

Åh, glömde att uppdatera om teatern här. Det var JÄTTEKUL! Det var med teckenspråkstolk och skrivtolk så att alla kunde vara med om det. Även höranden alltså. Killen som spelade är döv men han var hörande tills för ett par år sen. har två CI. minimala rekvisitor, stora styrolit (? det är vita plastet som är uppbyggt ur små vita plastbollar) bokstaver och två stolar typ.

Jag har glömt att väga mig. Och tänker inte göra det heller idag.

Min sambo har gjort slut. Iofs är jag ganska lugn under det men bra mår jag inte heller såklart.
börjar bli arg på honom, eftersom jag tycker det inte är ärligt hur han gjort det. Inte säga något att att "inte kunde vara sig själv"  även om jag frågat honom flera ggr om att prata om hur han känner osv. Och sen släppa bomben om att han inte klarade det mer. Jag har s.a.s. aldrig fått chansen att ändra något.

Kanske detta är det bästa ändå, så att även jag kan gå vidare. Måste sälja huset nu, men kanske det är okej också. Nya banor. Hoppas bara jag inte får så mycket skulder att det inte blir skuldsanering...

Linnea och jag har patat och gråtit litet tillsammas. Det hjälper nog. Det kommer att gå bra!

men väga, nä det gör jag nog inte mer idag :)
Loggat

berittis
Hero Member

Smörklickar: 9

Antal inlägg: 873

« Svara #2344 skrivet: 2013.09.29 - 09:05:11 »

Mynlen, vad tråkigt!  :sad:  Jag önskar verkligen att det löser sig på bästa sätt för er.  En massa styrkekramar till dig och dina barn. :bearhug:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2345 skrivet: 2013.09.29 - 09:30:26 »

Tack!
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #2346 skrivet: 2013.09.29 - 11:07:59 »

Uj uj vad jobbigt. Hoppas det lugnar sig.... Varför skulle han inte kunna vara sig själv menar han? Inte van vid barn och har fått inordna sig under familjerutiner som inte passar honom? Hoppas det löser sig till det bästa Mynlen.  :there:
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2347 skrivet: 2013.09.29 - 11:28:39 »

vet inte. Vi är ganska olika, men det behöver ju inte vara problemet. Han har alltså spelat en roll alla dessa år verkar det som. Jag klarar iallafall inte av okonstruktiva vredesutbrott och tjat om att alla politiker (t.ex.) är värsta sortens människor som finns osv. visst finns det som är det men inte alla. Dom flesta är idealister som försöker göra sitt bästa. Eller hur? Så att jag inte går med på det tolkar han alltså som att han inte kan vara sig själv. Antar jag. Vet inte för han har fortfarande inte berättat hur han är egentligen.

gillar inte heller människor som fegar ut på detta sättet, utan att ge den andra en chans. Så nog är det bra i separerar. Då kan jag kanske hittar någon som passar mig bättre.
Loggat

Ary
Gäst
« Svara #2348 skrivet: 2013.09.29 - 11:40:10 »

Du har rätt att tycka som du vill om dessa tex politiker och lov att säga det och det tar inte ifrån honom något så länge han har lov att säga sin åsikt (inom rimlighetens gränser såklart för det kan ju bli tjatigt i längden och då får man bli överens om att inte vara överens...) det kallas att diskutera och då har alla fått vara sig själva.

Hur som helst hoppas jag allt blir bra för dig så snart som möjligt.
Loggat
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2349 skrivet: 2013.09.29 - 13:30:18 »

självklart får han tycka. Och han får säga det. både ett, två och tre ggr. Men om man för femtioelfte gången får höra att alla politiker är jävla svin när man själv inte tycker det blir det litet.. som du säger .. tjatigt. Och om man själv inte får en syl i vädret med att säga "jag tycker inte du ska dra alla över en kam" blir man ganska less på ämnet och försöker undvika. Då kanske det kan verka som om han inte "får vara sig själv" .. vet inte och orkar inte spekulera om det.

Sa nyss till Linnea, vi ska väl snart börja städa bort Jan. så känns det nog!
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

SV:
« Svara #2350 skrivet: 2013.09.29 - 16:23:17 »

Men oj!!! Vad himla jobbigt! :sad: bara sådär! Usch så gör man bara inte ju! Förvarning, och att man pratar innan är väl rimligt? Trodde det var typiskt kvinnligt att göra så.

Massiva styrkekramar!!!

Skickat på ett lurigt sätt.
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2351 skrivet: 2013.10.01 - 06:05:35 »

viktig uppdatering! Det har sina fördelar det här. 93,3 imorse. Stämmer, har inte varit hungrig på 3 dagar nu. Sovit skitdålig också men det kommer igen.

Han har ändå en annan, det upptäckte jag genom twitter. Han twittrar som om hans katt gör det. Och där berättade han att han (katten) skulle bo kommande tid hos en "mycket bra (kvinnlig) vän till Jan". Jaha, jag visste inte han gått och fått vänner för i princip har han inga vänner, iallafall inte så länge jag kände honom. Har aldrig träffat någon iallafall. Och inte kvinnliga alls.

Sen tog han bort mig och Linnea från facebook igår. Jag hade iallafall bett honom att sova hos någon annan, skulle vara borta ikväll för mitt hår är färgat hos den där frisöreleven, så han fick packa en del saker.

Men så FEGT han håller på där på Twitter, det är otroligt. Jag går inte ner till hans nivå.

och vet ni, jag mår BRA! Han tyngde nog mer på mig än jag trodde.

Linnea och jag kommer att ha det bra tillsammas!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #2352 skrivet: 2013.10.01 - 07:47:03 »

Jättebra att det känns så!  :clapping:

Men gud. Har han verkligen en katt, eller är det helt hittepå?
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #2353 skrivet: 2013.10.01 - 07:50:54 »

Han har en riktig katt. Riley. Den hamtade han fran katthemmet for .. ooh.. haltvar sen? och han handskas mycket konstigt med den. Vi far knappt rora den, och han ger den kattgodis titt som tatt, inte en men flera at ggn. Tycker synd om katten. Han tog med den igar, skont.
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #2354 skrivet: 2013.10.01 - 08:39:52 »

Det verkar som han har varit påväg ett tag alltså. Utan att säga något!  :hugsmile:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Sidor: 1 ... 155 156 [157] 158 159 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544