Nä, hade inga andra besvär, ingen huvudvärk eller så, bara litet ont i nacken som Jan masserade bort.
Det där med leriga backen är konsigt. Det är en typ kanal här. Hm ska förklara på vad för slags mark jag bor haha.. Där jag bor var förr en insjö. Det har dom torrlagt men vissa "ställen" hade djupare delar och namn och vad vet jag, och det behövs kanaler till att föra av överskottsvatten och till båtar och sånt. Jag bor ca 50 m från en sån kanal, och på ena sidan är den högre än andra sidan. Vi går ofta på ena sidan åt ena hållet till en bro, sen på andra sidan åt andra hållet till nästa bro. Bra promenad. Men ena sidan är högre än andra. Och av någon anledning var den där högre kanten fuktigare. lerig. Mycket konstigt för det har inte rengnat (regnat? båda två ser fel ut haha) på flera dagar. Jag förmodar att kanten har sugit upp sig vatten eller att det är flera stora hundar där som simmar och då kommer upp dyblöta och skakar av sig. Och det är träd runtom så så torrt blir det inte.
Jobb igen, blä. Alla är förklylda. Vaknade flera ggr i natt med täppt näsa, snorig näsa, ont i halsen mm SYND om mig!