naa det har du ratt i att det inte ar for evigt. ca 3 ar till bara. Men tanken ar ju att hon lar sig gora mer sjalv ...
jag ar SUR nu. Jag hade tva jeans, stl 48, och jag vagrade kopa nya for jag ska ju ha mindre storlek snart. marker jag forst att den ena ar sliten mellan benen.
koper iallafall ett par svarta byxor stl 48 eftersom 46 var slutsald. den ar litet for rymlig, glider ner for latt. Men okej, en kan jag ta.
Sen igar upptackte jag att andra jeansen hade samma problem
Och den svarta var i tvatten sa jag fick ga till en dyrare affar for att kopa ett par jeans. Har dom bara 48 kvar.. och inte 46 och ja, aven den har ar litet for rymlig.
dumma affarer!
Jag har dealat med min onda, eller goda jag. Vet aldrig vem som ar vem. den goda/onda som styr mig mot skafferiet for att ta nagat gott forsoker jag halla i schack med den goda/onda som vill att jag stannar borta dar. Det ar en standig kamp mellan dom tva, man vet aldrig vem som vinner men just nu den goda/onda som haller mig borta. Bra va!
Nasta vecka blir det 4 x 1 milspromenad pa kvallen. om jag inte gar ner i vikt 0.1 kg da blir jag SUR.