Fetbobbas Forum

Forum för folk som tycker
fett är fint!

Vi har förstått att kostråden är alldeles galna. För mycket kolhydrater och för lite naturligt fett gör oss sjuka. Gifter och tillsatser gör oss sjukare.
Vi vill äta naturlig, näringsrik och opåverkad mat.

Tapatalk enabled RSS feed 2024.11.27 - 12:37:31 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

Startsida   Hjälp Sök Kalender Logga in Registrera  
Sidor: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 218   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Mynlens Möjliga Minskning  (läst 966524 gånger)
0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Mynlen

Smörklickar: 36

Antal inlägg: 6507

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1350 skrivet: 2012.07.13 - 17:19:09 »

japp, men inte mörkt rum! en sort cabin men man kan själv betjäna ljuset hur man vill ha det. Och ljudet men hm jag tror inte jag låter min ci vara kvar när jag lägger mig i det salta vattnet...
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1351 skrivet: 2012.07.13 - 17:21:39 »

jag har en ny leksak!
Sony NWZ-E463!

att koppla ihop på min CI!

och det bästa.. den är RÖD!
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #1352 skrivet: 2012.07.13 - 17:38:36 »

Vad fiiin!!! Kan du lyssna på musik nu? Eller blir det talböcker?
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
hemul
Administrator

Smörklickar: 63

Antal inlägg: 31115

Hemsida
« Svara #1353 skrivet: 2012.07.13 - 18:01:35 »

Är det en sån som kan visa video också?
Loggat

Fett är fint! | Marit Paulsen, go home! | Sverige ut ur EU!
Glucose is the energy of life - Robert  Lustig
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1354 skrivet: 2012.07.13 - 18:42:35 »

musik, ja eller mer letar jag efter (kända) sånger som bara är sjunga, så jag kan träna det. Talböcker kanske, barnböcker och då måste jag ha boken med annars går det inte. Och Hemulen

JA!!! det var därför jag valde en MP4.. då kan man t.ex ha youtubeklipp med lyrics.. eller karaoke hahah!
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #1355 skrivet: 2012.07.13 - 18:56:29 »

Skulle du inte kunna be dina barn eller nån annan du känner att sjunga in lite visor till dig? Det spelar väl ingen roll om det inte är så bra. Jag skulle gärna göra det, men tyvärr sjunger jag inte bara illa, det blir som ett entonigt mässande, så jag tror inte det skulle hjälpa dig så vidare värst.  :whink:
Loggat

Sorla

Smörklickar: 32

Antal inlägg: 5277

« Svara #1356 skrivet: 2012.07.13 - 18:57:34 »

Gullan Bornemark? Hon körde väl en del som bara var sång? Eller hade hon pianoklinket med hela tiden? :hm-hm:
Loggat

Jag letar efter ett sätt att leva i harmoni så att inte migränen får ta över och bestämma över mig och mina kära. Vilken mat jag stoppar i mig är ett av sätten att påverka balansen. Hur jag sover, tränar och ostressar är några till. Men vägen är slingrig och smal. Vissa dagar är smalare än andra.....
Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1357 skrivet: 2012.07.13 - 21:19:23 »

ska googla sen, tack för namnet.
Mina ungar vill inte sjunga in det. Tycker dom sjunger för hemskt, ungefär som du. Entonigt spelar mig nu ingen roll alls, bara hur ska jag kalla det, rytmen och hur fort/långsamt. För jag vill kunna sjunga ikapp, när jag åker bil ensam vill säga hihi

Är för trött nu att hålla på så mycket med den. Tar det imorgon. Kan inte lägga mig än, måste hämta Linnea på aquadisco kl 22... sen cykla hem hennes kompis och sen hem. Och hänga en tvätt förresten. Hm kanske göra det först.. *gäääsp*
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #1358 skrivet: 2012.07.13 - 21:52:09 »

Ja men fråga här då om nån vill göra det! Jag skäms för mycket även om du inte bryr dig, men det finns väl de som sjunger.
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1359 skrivet: 2012.07.13 - 22:56:42 »

jo det tänkte jag göra också men jag känner inte många som sjunger  :smile: blir nog bra till slut!
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1360 skrivet: 2012.07.15 - 11:54:04 »

95,2 förresten. Suck.
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #1361 skrivet: 2012.07.15 - 16:43:24 »

:there:
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1362 skrivet: 2012.07.15 - 17:50:28 »

Jesper kom hit idag igen (Caroline, hans tjej kom o lämnade hunden som ska bo här 2 v) och han sa igen: jag är varje gång jag ser dig förvånad över hur liten du blir.

Härligt att höra. Det var en rejäl tröst det :)
Loggat

Mynlen

låt bli MIN OST!

Hemsida
« Svara #1363 skrivet: 2012.07.18 - 06:01:15 »

Inte vägt mig idag, hade igår en fullt upp dag med mycket emotionella bitar. Spelar inte så stor roll  heller.

Men.. jag var hos Acupunkturen igår igen, det var 5 v sen sist. Då började jag, på hennes råd, med multivitamin och omega 3 kapslar. Vitamin med höga doser vit B, eftersom hon sa att min kropp behöver det.

Jag var inte glad att jag gått upp i vikt,men när vi vägde mig visade det sig att min fettmassa har gått ner och muskelmassan upp. Så även om jag inte gjort mycket sista veckorna, ser förmodligen vitaminerna till att det fortsätter hända saker i min kropp. Typiskt!

igår var typ skolavslutnignen till Linnea. vid ca 12 års ålder byter dom skola (har jag nog berättat) och det avslutas med en musical som dom har tränat in och sen litet prat per barn och så får dom ett slags "diplom".
Stackars stackars ungar, eftersom hela klassen nu splittras till olika skolor blir det att ta avsked av kompisar. Ja, inte helt 100% riktigt förstås eftersom alla bor i närheten och vissa förblir nog kompisar ändå, men tanken att inte gå i samma klass allihopa igen, oj! Och ja, jag blev tårögd också flera ggr.

Nu har jag slutat min "bas skol förälder karriär". Det känns att man blir äldre :)

Och så var jag hos sjukgymnasten igår, det visar sig att min rygg är instabil. Nu måste jag göra magmuskelövningar, och inte dom normala men nej, måste hitta musklen UNDER naveln och jobba med den. Måste hitta den genom fläsket  :lmao:
Loggat

hemul
Administrator

Hemsida
« Svara #1364 skrivet: 2012.07.18 - 10:03:36 »

Multivitamin kan vara cancerframkallande. Tror det är syntetisk folsyra som är misstänkt. Sorry!  :ignore:
Loggat

Sidor: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 218   Gå upp
  Skriv ut  
8: Undefined index: googletagged
Fil: /home/meow/domains/fetbobba.net/public_html/forum/Themes/core_mod/Display.template.php (main sub template - eval?)
Rad: 544